Sosiaalinen Sub mainostajalle

Suomen kolmanneksi suurin kaupallinen tv-kanava Sub tavoittaa Suomen aktiivisimmat somettajat. Sub toimii mainostajalle loistavana mediaympäristönä aktivoida kuluttajia mainostajan omiin sosiaalisen median yhteisöihin ja kasvattaa vuorovaikutteisuutta.

Subin kohderyhmä on aktiivisinta somessa

Subin kohderyhmä on 15-44-vuotiaat, kaupallisesti ja sosiaalisesti aktiiviset suomalaiset. Kanavan katsojista 93 % on sosiaalisessa mediassa.

Subilla on oma kanavaisäntä, joka aktivoi Subin yhteisöä reaaliaikaisesti niin tv-kanavalla juonnoissa kuin Subin sosiaalisen median kanavissa (Facebook, Instagram, Twitter).

Sosiaalisen Subin ratkaisut mainostajalle

Sosiaalisen Subin mediaratkaisu rakentuu huomioarvoiltaan tehokkaan Tehoviikko-erikoisratkaisun ympärille.

Osa Tehoviikon aktivoinneista tehdään kanavajuonnoissa, jossa kanavaisäntä nostaa asiakkaan sosiaalisen median sisällöistä parhaita paloja televisioon ja tuo uusia jäseniä asiakkaan some-yhteisöihin. Sosiaalisen Subin ratkaisussa varmistetaan, että asiakkaan sosiaalisen median sisältöä saa riittävästi näkyvyyttä. 

Sosiaalisen Subin kampanjaan kannattaa myös yhdistää kohderyhmää tavoittavat MTV Katsomo ja NRJ-radiokanava.

Lisätiedot Sosiaalisen Subin ratkaisuista

Käytämme Spotti.fi-sivustollamme evästeitä parantaaksemme palvelumme käyttökokemusta. Jatkamalla palvelun käyttöä hyväksyt evästeiden käytön. Tutustu päivitettyyn tietosuojakäytäntöömme