Sub tavoittaa sosiaalisesti ja kaupallisesti aktiiviset

Sub on Suomen kolmanneksi suurin kaupallinen tv-kanava, joka tavoittaa viikossa noin 3 miljoonaa suomalaista. 

Sub on suuri kanava, jonka katsojissa on paljon kaupallista potentiaalia. Mainostaja tavoittaa Subin kautta aktiivisesti kuluttavan kohderyhmän, jotka mielellään suosittelevat näkemiään ja kokemiaan asioita sekä inspiroituvat mainonnasta muita kohderyhmiä enemmän.

Sub saa myös kaupallista pöhinää aikaan

Subin katsojissa on paljon sosiaalisten medioiden heavykäyttäjiä. Siellä jos missä kannattaa lanseerata uusia tuotteita ja saada pöhinää aikaan.

Subilla on tv-kanavista nuorin profiili. Sen katsojissa on keskimääräistä enemmän 15-44-vuotiaita ja he jakautuvat sukupuoleltaan yhtä paljon naisiin kuin miehiinkin.

Subin ohjelmatarjontaa kuvaa parhaiten hauska, dynaaminen ja ajassa kiinni. Ohjelmiston painopisteinä ovat kotimaiset hitit ja maailmaan parhaimmat elokuvat.  

Käytämme Spotti.fi-sivustollamme evästeitä parantaaksemme palvelumme käyttökokemusta. Jatkamalla palvelun käyttöä hyväksyt evästeiden käytön. Tutustu päivitettyyn tietosuojakäytäntöömme