MTV tuo tehoa ja tuloksia some-markkinointiin

MTV:n sosiaalisen median yhteisöt ovat suomalaisten brändien yhteisöistä vahvimpia. MTV kehittää sosiaalisen median tuotteistustaan entistä asiakaslähtöisemmäksi ja alkaa myydä sosiaalisen median kautta saatuja kontakteja sisältömäärän sijaan.

Yksin Facebookissa MTV:n eri tilit tavoittavat pääosin orgaanisesti keskimäärin 5 600 000 ihmistä viikossa, ja jopa 800 000 ihmistä viikossa aktivoituu (engagement) näillä tileillä. Twitterissä MTV tilien viikkotavoittavuus vaihtelee 400 000 – 3 000 000 ihmisen välillä riippuen viikosta.*

”MTV:n sosiaalisen median ratkaisuilla markkinoija voi esimerkiksi rakentaa omia yhteisöjään tai aktivoida kohderyhmäänsä some-kanavissa”, kertoo MTV:n sosiaalisen median ratkaisuista vastaava Susanne Ropponen

MTV:n sosiaalisen median ratkaisut kuuluvat esimerkiksi

  • ohjelmayhteistyöpaketteihin
  • erikoisratkaisuihin kuten Sosiaalinen Sub
  • MTV.fin puolella sisältömarkkinoinnin ja natiivimainonnan tuotteisiin

"Sen sijaan, että paketoimme ohjelmayhteistyöhön mukaan esimerkiksi kolme asiakkaan viestiin liittyvää sisältöpostausta tai -aktivointia päivässä, niin uudessa ratkaisumallissa myymme sosiaalisen median sisältöjen kautta saatavia kontakteja, jotka varmistamme kohderyhmää puhuttelevalla ja aktivoivalla some-sisällöllä. Asiakkaan näkökulmasta tämä tekee sosiaalisen median osuudesta mitattavampaa ja tuloksellisempaa”, kertoo Ropponen.

Kysy suoraan omalta asiakasvastaavaltasi lisää MTV:n tuloksellisista mediaratkaisuista tai ota yhteyttä:

*Lähteet: ComScore Digital Analytix , MTV:n Facebook- ja Twitter -tilit 2015-2016, Bigdatasolutions Oy

Käytämme Spotti.fi-sivustollamme evästeitä parantaaksemme palvelumme käyttökokemusta. Jatkamalla palvelun käyttöä hyväksyt evästeiden käytön. Tutustu päivitettyyn tietosuojakäytäntöömme