Citroën sai rakastumaan ranskalaiseen

Citroën toteutti MTV:n sisällöissä monimediakampanjan, jolla haluttiin muuttaa osittain vanhentunutta ja väärää mielikuvaa brändistä. Tavoitteena oli herättää kiinnostus ja ohjata kävijöitä rakasturanskalaiseen.fi-sivustolle.

Sivustolla vieraili huikeat yli 100 000 kävijää. Citroënin myynti- ja markkinointipäällikkö Kasper Jansson kertoo, miten kampanja toimi.



Citroen_ratkaisumalli

>> Minkälainen mediaratkaisu sopisi Sinun kampanjallesi? 

>> Lähde ilmiöiden jäljille! Ota yhteyttä ja suunnitellaan yhdessä ilmiömäinen kampanja!


Käytämme Spotti.fi-sivustollamme evästeitä parantaaksemme palvelumme käyttökokemusta. Jatkamalla palvelun käyttöä hyväksyt evästeiden käytön. Tutustu päivitettyyn tietosuojakäytäntöömme