Ilmiöiden jäljillä -nettisarja

Ilmiöiden jäljillä -nettisarjassa pengotaan ilmiöiden taustoja ja selvitetään, miten niitä ilmiöitä synnytetään ja miten niillä voi tehdä kauppaa. Onko kaikki vain sattumaa? Tuskin. Katso sarjan jaksot ja lähde ilmiöiden jäljille!

Ilmiöiden jäljillä Jere Teutari

MTV Next -yksikössä kehitetään uusia tapoja kaupallistaa ilmiöitä. MTV Nextin johtaja Jere Teutari paljastaa Ali Jahangirille palan MTV:n tulevaisuutta. 


Ilmiöiden jäljillä Pohjanheimo

Tamperelaiselle Pohjanheimolle räätälöitiin tv-kampanja Pirkanmaan alueelle. Mika Tommola haastatteli ja sai pukeutumisvinkkejä Mikko Hautaselta.

Ilmiöiden jäljillä Fazer

Senior Brand manager Susanna Varsanpää Fazerilta kertoo, miten Pure Dark -suklaa lanseerattiin Tanssii Tähtien Kanssa -yhteistyöllä. Tanssiparina Ali Jahangiri. Lue myös lisää, miten kampanja ratkaistiin!


Haastattelussa Pekka Mattila

Aalto-yliopiston Kauppakorkeakoulun markkinoinnin professori Pekka Mattila kertoo, miten yritysten ja markkinoinnin tulisi huomioida ja vastata kuluttajien uuteen rytmiin.


Ilmiöiden jäljillä mediatoimisto Dagmar

Luova johtaja Jarkko Vepsäläinen Dagmarista kertoo Ali Jahangirille mediatoimiston roolista ilmiöiden metsästämisessä. Ilmiöihin lähdetään, jotta tehtäisiin parempaa bisnestä.


Ilmiöiden jäljillä Duudsonit

Jukka Hildén ja Jarno Laasala kertovat, miten ilmiöitä luodaan ennen kuin muut ehtivät. Myös Ali Jahangiri saa maistaakseen positiivista anarkiaa.


Ilmiöiden jäljillä Nissan

Nissanin maajohtaja Sanna Kaipia nappasi Ali Jahangirin Jukensa kyytiin ja kertoi, miten rohkeilla markkinointiteoilla saadaan aikaan myös asiakasvirtaa. Ilman uskallusta ei voi olettaa, että mitään uutta syntyisi.



Ilmiöiden jäljillä Novartis

”Kyllä bisnes on yksinkertaista!” Henry Heinrichs Novartikselta kertoo pomminvarman vinkin kaikille mainostajille. Katso!


Ilmiöiden jäljillä Viking Line

Miten Viking Gracesta tehtiin ilmiön avulla oma ilmiönsä? Ja mitä muuta Viking Linen markkinointipäälliköllä Kati Litmasella on kerrottavaa? Mika Tommola selvitti.



Ilmiöiden jäljillä Ville Tolvanen

”Vain luuserit maksavat mainonnasta”, on strategi Ville Tolvanen sanonut. Mitä ihmettä hän tarkoitti? Mistä näitä ilmiöitä oikein tulee? Ali Jahangiri haastoi Tolvasen.


Ilmiöiden jäljillä -nettisarjassa pengotaan ilmiöiden taustoja ja selvitetään, miten niitä ilmiöitä synnytetään ja miten niillä voi tehdä kauppaa. Onko kaikki vain sattumaa? Tuskin.



Käytämme Spotti.fi-sivustollamme evästeitä parantaaksemme palvelumme käyttökokemusta. Jatkamalla palvelun käyttöä hyväksyt evästeiden käytön. Tutustu päivitettyyn tietosuojakäytäntöömme