Missä kerrot tarinaasi?

Tämän päivän tarinankerronta ei tarkoita pelkästään tarinallisen mainonnan tekemistä, se on brändin tarinan kertomista eri kanavissa, eri työkaluja ja keinoja hyödyntäen, asiakaspolun joka vaiheessa.


1. Tunne eri medioiden käyttöhetket

 Suomalainen keskittyy media- ja markkinointisisältöihin eri tavoin riippuen mediakanavasta. Kohtaamispisteitä on paljon, ja ne voivat olla kestoiltaan hyvin lyhyitäkin. Huomioi tarinankerronnassa ja mainonnan suunnittelussa, miten ja missä eri käyttötilanteissa eri medioita käytetään. 


2. Huomioi viestin selkeys ja toistuvuus

Monikanavainen tarinankerronta edellyttää viestin selkeyttä ja riittävästi toistoja - median käyttötavat ja käyttöhetket huomioiden. Viestin vaikuttavuus tehostuu, kun ihminen kohtaa saman tarinan useammassa eri mediassa. Toisto ei ole itsessään avain onneen, vaan toiston avulla viestiä voi syventää. 


3. Panosta sisältöön

Vahva tarina, selkeä viesti ja monikanavainen kerronta kohderyhmällesi olennaisissa medioissa vaikuttavat huomioarvoihin positiivisesti. Panosta markkinointiviestintäsi sisältöön ja luo mahdollisuuksia vuorovaikutukselle. Rakenna brändisi tarinaa siis jokaisessa asiakaskohtaamisessa.


>> Kutsu meidät keskustelemaan, minkälaisilla mediaratkaisuilla tavoitat kohderyhmäsi parhaiten. Siihen menee tunti aikaasi ja saat uutta tehoa markkinointiisi. Ota yhteyttä Päiviin!

Käytämme Spotti.fi-sivustollamme evästeitä parantaaksemme palvelumme käyttökokemusta. Jatkamalla palvelun käyttöä hyväksyt evästeiden käytön. Tutustu päivitettyyn tietosuojakäytäntöömme