Katkomainonta C More -maksukanavilla 2018

Katkomainontaa myydään MTV Oy:n maksukanaville C More Max, C More Sport 1 ja C More Juniori. Mainoskatkot ovat maksukanavillamme aina ohjelmien välissä eli ohjelmia ei keskeytetä. Katkomainonnan lisäksi toteutamme erikoisratkaisuja asiakaskohtaisesti räätälöityinä paketteina.

C More Max ja C More Sport 1

  • Mainosaikaa myydään kohderyhmäkaupalla 25-54-vuotiaat miehet sekä 10+. Kanavien CPP-hinnat ovat samat.
  • Kanavia myydään yhdessä, ja MTV Oy:llä on oikeus muuttaa kampanjan tilattuja TRP-määriä kanavien välillä.
  • F1-lähetyksiin (aika-ajot ja GP) myydään ainoastaan ohjelmaostamisella.
  • C More Sport1:llä katkot ovat myynnissä vain tietyissä lajeissa osan vuotta.
  • Minimikontaktimäärä kontaktitakuun saamiseksi on 5 TRP:tä.
  • Kampanja saa kokonaiskontaktitakuun, joten ohjelmaostamista ja kohderyhmäkauppaa voi ostaa samaan kampanjaan.
  • Kanavien suorite vaihtelee suuresti viikoittain, joten matalan suoritteen aikoina MTV Oy:llä on oikeus rajoittaa tilauksen kokoa.

Kohderyhmä

Daypart

Koko

CPT-hinta

CPP-hinta

10+

Prime

4 881 000

7,48€

365,00€

M25-54

Prime

1 061 000

34,40€

365,00€

 

C More Juniori

  • Mainosaikaa myydään kohderyhmäkaupalla 4-9–vuotiaille lapsille.
  • Minimikontaktimäärä kontaktitakuun saamiseksi on 5 TRP:tä.

Kohderyhmä

Daypart

Koko

CPT-hinta

CPP-hinta

4-9

Prime

368 000

33,97€

125,00€


Tuotteet ja palvelut, joita ei saa mainostaa C More Juniorilla:

  • Tuotteet ja palvelut, jotka eivät edistä lasten hyvinvointia ja terveyttä, esim. pikaruoka, karkit, limsat, jäätelöt.
  • Väkivalta-/sota- yms. lelut, pelit, videopelit, elokuvat, DVD:t (muut kuin kaikille sallitut (S)).

TV-mainonnan kausi-indeksit 2018

Mainosesityksen indeksi määräytyy ohjelman esityspäivän mukaan.

Kausi

Indeksi

1.1. - 28.1.2018 

80

29.1. - 29.4.2018

100

30.4. - 20.5.2018

107

21.5. - 24.6.2018

110

25.6. - 5.8.2018

80

6.8. - 28.10.2018

107

29.10. - 23.12.2018

100

24.12. - 30.12.2018

80


CPT (cost per thousand) = Kontaktihinta per tuhat katsojaa. 
CPP (cost per point) = Kontaktihinta yhtä TRP -yksikköä kohden. 
Kohderyhmiet koot / lähde: Tilastokeskus, Väestötiedot 31.12.2016.

Käytämme Spotti.fi-sivustollamme evästeitä parantaaksemme palvelumme käyttökokemusta. Jatkamalla palvelun käyttöä hyväksyt evästeiden käytön. Tutustu päivitettyyn tietosuojakäytäntöömme