Katkomainonta MTV:n maksukanavilla 2017

Katkomainontaa myydään MTV Oy:n maksukanaville C More Max, C More Sport 1 ja C More Juniori. Mainoskatkot ovat maksukanavillamme aina ohjelmien välissä eli ohjelmia ei keskeytetä. Katkomainonnan lisäksi toteutamme erikoisratkaisuja asiakaskohtaisesti räätälöityinä paketteina.

C More Max ja C More Sport 1

  • Mainosaikaa myydään kohderyhmäkaupalla 25-44-vuotiaat ja 25-54–vuotiaat miehet, ja kanavien CPP-hinnat ovat samat.
  • Kanavia myydään yhdessä, ja MTV Oy:llä on oikeus muuttaa kampanjan tilattuja TRP-määriä kanavien välillä.
  • F1-lähetyksiin (aika-ajot ja GP) sekä osaan Jääkiekon MM-kisojen otteluista mainosaikaa myydään ainoastaan ohjelmaostamisella.
  • Minimikontaktimäärä kontaktitakuun saamiseksi 10 TRP:tä.
  • Kampanja saa kokonaiskontaktitakuun, joten ohjelmaostamista ja kohderyhmäkauppaa voi ostaa samaan kampanjaan.
  • Kanavien suorite vaihtelee suuresti viikoittain, joten matalan suoritteen aikoina MTV Oy:llä on oikeus rajoittaa tilauksen kokoa.

Kohderyhmä

Daypart

Koko

CPT-hinta

CPP-hinta

25-44

   Prime

1 356 000

37,61

510

M25-54

   Prime

1 060 000

34,43

365

 

C More Juniori

  • Mainosaikaa myydään kohderyhmäkaupalla 4-9–vuotiaille lapsille.
  • Minimikontaktimäärä kontaktitakuun saamiseksi 10 TRP:tä.

Kohderyhmä

Daypart

Koko

CPT-hinta

CPP-hinta

Voimassa

4-9

Prime

367000

34,06

125

2.1. - 30.4. ja 19.6. - 6.8.2017

4-9

Prime

367000

31,88

117

1.5. - 18.6. ja 7.8. - 29.10.2017

4-9

Prime 

367000

39,51

145

30.10. - 31.12.2017

 

Tuotteet ja palvelut, joita ei saa mainostaa C More Juniorilla:

  • Tuotteet ja palvelut, jotka eivät edistä lasten hyvinvointia ja terveyttä, esim. pikaruoka, karkit, limsat, jäätelöt.
  • Väkivalta-/sota- yms. lelut, pelit, videopelit, elokuvat, DVD:t (muut kuin kaikille sallitut (S)).

TV-mainonnan kausi-indeksit 2017 

Mainosesityksen indeksi määräytyy ohjelman esityspäivän mukaan.

Kausi

Indeksi

1.1. - 29.1.2017

80

30.1. - 30.4.2017

100

1.5. - 18.6.2017

107

19.6. - 6.8.2017

80

7.8. - 29.10.2017

107

30.10. - 24.12.2017

100

25.12. - 31.12.2017

80



CPT (cost per thousand) = Kontaktihinta per tuhat katsojaa. 
CPP (cost per point) = Kontaktihinta yhtä TRP -yksikköä kohden. 
Kohderyhmiet koot / lähde: Tilastokeskus, Väestötiedot 31.12.2015.

Käytämme Spotti.fi-sivustollamme evästeitä parantaaksemme palvelumme käyttökokemusta. Jatkamalla palvelun käyttöä hyväksyt evästeiden käytön. Tutustu päivitettyyn tietosuojakäytäntöömme