Kohderyhmäkaupan hinnat 2016: MTV3, Sub ja AVA

Määrittele meille brändisi kohderyhmä ja kampanjalle haluamasi kontaktimäärä prime timessa ja off prime timessa, me hoidamme loput. Kohderyhmäkaupassa saat kontaktitakuun, jolloin maksat vain haluamistasi varmoista kontakteista.

Kohderyhmäkaupassa mainospalat kelluvat kampanjajakson aikana ja mainosesitysten lopullisia lukumääriä, sijoittelua tai määräpäiviä ei voi määritellä kampanjassa etukäteen.

MTV3-kanavan prime timessa on kausittain tiettyjä ohjelmia, jotka myydään ainoastaan ohjelmaostamisen ostotavalla.

MTV3-kanavan lastenohjelmat ovat ostettavissa ainoastaan ohjelmaostamisella 1.11. - 31.12.2016.

Hinta

Kohderyhmäkaupassa on kullekin kohderyhmälle määritelty valtakunnalliset daypart-kohtaiset CPT- ja CPP-hinnat. Kohderyhmäkaupan hinnastossa olevat hinnat ovat 30 sekunnin bruttohintoja kausi-indeksillä 100.


MTV3 Kohderyhmäkaupan hinnat

Kohderyhmä

Koko

Daypart

CPT-hinta

CPP-hinta

25-64  -vuotiaat

2 820 000

Prime

20,2

569,64


2 820 000

Off Prime

13,2

372,24

25-44 -vuotiaat

1 347 000

Prime

49,9

672,15


1 347 000

Off Prime

33,1

445,86

Naiset 25-44

656 000

Prime

93,1

610,74


656 000

Off Prime

63,0

413,28

Miehet 25-44

691 000

Prime

105,1

726,24


691 000

Off Prime

64,8

447,77

45-64 -vuotiaat

1 473 000

Prime

32,6

480,20


1 473 000

Off Prime

26,8

394,76

POP <50

1 254 000

Prime

51,9

650,83


1 254 000

Off Prime

33,6

421,34

25-54 -vuotiaat

2 078 000

Prime

29,8

619,24


2 078 000

Off Prime

18,9

392,74

Naiset 25-54

1 019 000

Prime

54,1

551,28


1 019 000

Off Prime

35,6

362,76

Miehet 25-54

1 059 000

Prime

61,5

651,29


1 059 000

Off Prime

36,0

381,24

+10

4 842 000

Prime

11,4

551,99


4 842 000

Off Prime

8,2

397,04

4-9 -vuotiaat*

364 000

Off Prime

39,4

143,42

*Myynnissä 1.1. - 30.10.2016. Ajanjaksolla 1.11. - 31.12.2016 myynnissä vain ohjelmaostamisella.

Daypart-jako MTV3 (ohjeellinen)

Daypart

Ma-su

Prime

klo 18.00 - 23.29

Off Prime

klo 23.30 - 17.59



Sub Kohderyhmäkaupan hinnat

Kohderyhmä

Koko

Daypart

CPT-hinta

CPP-hinta

15-34 -vuotiaat

1 337 000

Prime

44,8

598,98


1 337 000

Off Prime

24,1

322,22

25-44 -vuotiaat

1 347 000

Prime

46,1

620,97


1 347 000

Off prime

23,4

315,20

Naiset 25-44

656 000

Prime

87,1

571,38


656 000

Off Prime

52,1

341,78

Miehet 25-44

691 000

Prime

93,2

644,01


691 000

Off Prime

46,1

318,55

POP <50

1 254 000

Prime

48,2

604,43


1 254 000

Off Prime

26,1

327, 29

Daypart-jako Sub (ohjeellinen)

Daypart

Ma-su

Prime

klo 18.00 - 23.59

Off Prime

klo 00.00 - 17.59



AVA Kohderyhmäkaupan hinnat

Kohderyhmä

Koko

Daypart

CPT-hinta

CPP-hinta

25-44 -vuotiaat

1 347 000

Prime

31,4

422,96


1 347 000

Off Prime

23,4

315,20

Naiset 25-44

656 000

Prime

55

360,80


656 000

Off prime

41,4

271,58

POP <50

1 254 000

Prime

31,6

396,26


1 254 000

Off Prime

23,7

297,20

Daypart-jako AVA (ohjeellinen)

Daypart

Ma-su

Prime

klo 18.00 - 23.59

Off Prime

klo 00.00 - 17.59

------------------

CPT (cost per thousand) = Kontaktihinta per tuhat katsojaa. 
CPP (cost per point) = Kontaktihinta yhtä TRP -yksikköä kohden. 
Kohderyhmiet koot / lähde: Tilastokeskus, Väestötiedot 31.12.2014

-------------------


Kausi-indeksit vuodelle 2016

MTV3, Sub ja AVA

Mainosesityksen indeksi määräytyy ohjelman esityspäivän mukaan.

Kausi

Indeksi

1.1. - 31.1.2016

80

1.2. - 1.5.2016

100

2.5. - 19.6.2016

107

20.6. - 7.8.2016

80

8.8. - 28.8.2016

100

29.8. - 30.10.2016

107

31.10. - 18.12.2016

100

19.12. - 31.12.2016

80



Kontaktitakuu

Kohderyhmäkaupassa maksat vain ostamistasi kontakteista, joiden saavuttamisen me takaamme. MTV Oy vastaa spottien lopullisesta sijoittamisesta siten, että ostamasi kontaktimäärä valitsemassasi kohderyhmässä täyttyy.

Kohderyhmäkaupan mediatuotteet

Katkoyhteys

Katkoyhteydellä tarkoitetaan saman asiakkaan enintään kolmen erilaisen mainoksen esittämistä samassa mainoskatkossa. Katkoyhteydessä voi vapaasti määritellä mainosten esitysjärjestyksen. Katkoyhteys on lisämaksuton. Katkoyhteyden mainosesitykset saavat yhteisen kontaktitakuun.

Eri ostotapojen yhdistelmät

Kiinteä ohjelmaostaminen ja kohderyhmäkauppa

Asiakas voi halutessaan ostaa samaan kampanjaan kiinteitä ohjelmaostamisen esityksiä sekä kelluvaa mainosaikaa kohderyhmäkaupalla. Näin voi yhdistää ohjelmaympäristön ja kustannustehokkuuden. Kampanja saa kohderyhmäkaupalla myytävissä kohderyhmissä myyntiehtojen mukaisen takuun.

Käytämme Spotti.fi-sivustollamme evästeitä parantaaksemme palvelumme käyttökokemusta. Jatkamalla palvelun käyttöä hyväksyt evästeiden käytön. Tutustu päivitettyyn tietosuojakäytäntöömme