Kohderyhmäkauppa 2014

MTV3, Sub, AVA

Määrittele meille brändisi kohderyhmä ja kampanjalle haluamasi kontaktimäärä prime timessa ja off prime timessa, me hoidamme loput. Kohderyhmäkaupassa saat aina kontaktitakuun, jolloin maksat vain haluamistasi varmoista kontakteista.

Kohderyhmäkaupassa mainospalat kelluvat kampanjajakson aikana ja mainosesitysten lopullisia lukumääriä, sijoittelua tai määräpäiviä ei voi määritellä kampanjassa etukäteen.

MTV3-kanavan prime timessa on kausittain tiettyjä ohjelmia, jotka myydään ainoastaan ohjelmaostamisen ostotavalla.

MTV3-kanavan lastenohjelmat ovat ostettavissa ainoastaan ohjelmaostamisella 3.11. - 31.12.2014.

Hinta

Kohderyhmäkaupassa on kullekin kohderyhmälle määritelty valtakunnalliset daypart-kohtaiset CPT- ja CPP-hinnat. Kohderyhmäkaupan hinnastossa olevat hinnat ovat 30 sekunnin bruttohintoja kausi-indeksillä 100.

MTV3 Kohderyhmäkaupan hinnat

Kohderyhmä

Koko

Daypart

CPT-hinta

CPP-hinta

4-9 -vuotiaat *

356 000

Off Prime

40,4

143,82

10+ -vuotiaat

4 800 000

Prime
Off Prime

11,5
8,2

552,00
393,60

15-34 -vuotiaat

1 340 000

Prime

Off Prime

67,9

44,2

909,86

592,28

25-44 -vuotiaat

1 336 000

Prime

Off Prime

50,3

33,4

672,01

446,22

Naiset 25-44 -vuotiaat

651 000

Prime

Off Prime

93,8

63,5

610,64

413,39

Miehet 25-44 -vuotiaat

685 000

Prime

Off Prime

106,0

65,4

726,10

447,99

25-54 -vuotiaat

2 077 000

Prime
Off Prime

29,8
18,9

618,95
392,55

Naiset 25-54 -vuotiaat

1 019 000

Prime
Off Prime

54,1
35,6

551,28
362,76

Miehet 25-54 -vuotiaat

1 058 000

Prime
Off Prime

61,6
36,0

651,73
380,88

45-64 -vuotiaat

1 505 000

Prime

Off Prime

31,9

26,2

480,10

394,31

POP <50 -vuotiaat

1 252 000

Prime

Off Prime

52,0

33,7

651,04

421,92

*Myynnissä 1.1. - 2.11.2014. Ajanjaksolla 3.11. - 31.12.2014 myynnissä vain ohjelmaostamisella.

Daypart-jako MTV3 (ohjeellinen)

Daypart

Ma-su

Prime

klo 18.00 - 23.29

Off Prime

klo 23.30 - 17.59

Sub Kohderyhmäkaupan hinnat

Kohderyhmä

Koko

Daypart

CPT-hinta

CPP-hinta

15-34 -vuotiaat

1 340 000

Prime
Off Prime

46,1
24,8

617,74
332,32

25-44 -vuotiaat

1 336 000

Prime
Off Prime

47,9
24,3

639,94
324,65

Naiset 25-44 -vuotiaat

651 000

Prime
Off Prime

90,4
54,1

588,50
352,19

Miehet 25-44 -vuotiaat

685 000

Prime
Off Prime

96,9
47,9

663,77
328,12

POP <50 vuotiaat

1 252 000

Prime
Off Prime

49,8
27

623,50
338,04

Daypart-jako Sub (ohjeellinen)

Daypart

Ma-su

Prime

klo 18.00 - 23.59

Off Prime

klo 00.00 - 17.59

AVA Kohderyhmäkaupan hinnat

Kohderyhmä

Koko

Daypart

CPT-hinta

CPP-hinta

Naiset 25-44 -vuotiaat

651 000

Prime
Off Prime

52,8
39,7

343,73
258,45

25-44 -vuotiaat

1 336 000

Prime
Off Prime

30,1
22,5

402,14
300,60

POP <50 vuotiaat

1 252 000

Prime
Off Prime

30,1
22,6

376,85
282,95

Daypart-jako AVA (ohjeellinen)

Daypart

Ma-su

Prime

klo 18.00 - 23.59

Off Prime

klo 00.00 - 17.59

------------------

CPT (cost per thousand) = Kontaktihinta per tuhat katsojaa.
CPP (cost per point) = Kontaktihinta yhtä TRP -yksikköä kohden.
Kohderyhmiet koot / lähde: Tilastokeskus, Väestötiedot 31.12.2012

-------------------

Kausi-indeksit vuodeksi 2014

MTV3, Sub ja AVA

Mainosesityksen indeksi määräytyy ohjelman esityspäivän mukaan.

Ajanjakso

Indeksi

1.1.-26.1.2014

80

27.1.-11.5.2014

100

12.5. - 22.6.2014

105

23.6. - 10.8.2014

80

11.8.-31.8.2014

100

1.9. - 2.11.2014

105

3.11. - 21.12.2014

100

22.12.-31.12.2014

80

Kontaktitakuu

Kohderyhmäkaupassa maksat vain ostamistasi kontakteista, joiden saavuttamisen me takaamme. MTV Oy vastaa spottien lopullisesta sijoittamisesta siten, että ostamasi kontaktimäärä valitsemassasi kohderyhmässä täyttyy.

Kohderyhmäkaupan mediatuotteet

Katkoyhteys

Katkoyhteydellä tarkoitetaan saman asiakkaan enintään kolmen erilaisen mainoksen esittämistä samassa mainoskatkossa. Katkoyhteydessä voi vapaasti määritellä mainosten esitysjärjestyksen. Katkoyhteys on lisämaksuton. Katkoyhteyden mainosesitykset saavat yhteisen kontaktitakuun.

Eri ostotapojen yhdistelmät

Kiinteä ohjelmaostaminen ja kohderyhmäkauppa

Asiakas voi halutessaan ostaa samaan kampanjaan kiinteitä ohjelmaostamisen esityksiä sekä kelluvaa mainosaikaa kohderyhmäkaupalla. Näin voi yhdistää ohjelmaympäristön ja kustannustehokkuuden. Kampanja saa kohderyhmäkaupalla myytävissä kohderyhmissä myyntiehtojen mukaisen takuun.

Käytämme Spotti.fi-sivustollamme evästeitä parantaaksemme palvelumme käyttökokemusta. Jatkamalla palvelun käyttöä hyväksyt evästeiden käytön. Tutustu päivitettyyn tietosuojakäytäntöömme