Kohderyhmäkauppa 2015

MTV3, Sub, AVA

Määrittele meille brändisi kohderyhmä ja kampanjalle haluamasi kontaktimäärä prime timessa ja off prime timessa, me hoidamme loput. Kohderyhmäkaupassa saat kontaktitakuun, jolloin maksat vain haluamistasi varmoista kontakteista.

Kohderyhmäkaupassa mainospalat kelluvat kampanjajakson aikana ja mainosesitysten lopullisia lukumääriä, sijoittelua tai määräpäiviä ei voi määritellä kampanjassa etukäteen.

MTV3-kanavan prime timessa on kausittain tiettyjä ohjelmia, jotka myydään ainoastaan ohjelmaostamisen ostotavalla.

MTV3-kanavan lastenohjelmat ovat ostettavissa ainoastaan ohjelmaostamisella 2.11. - 31.12.2015.

Hinta

Kohderyhmäkaupassa on kullekin kohderyhmälle määritelty valtakunnalliset daypart-kohtaiset CPT- ja CPP-hinnat. Kohderyhmäkaupan hinnastossa olevat hinnat ovat 30 sekunnin bruttohintoja kausi-indeksillä 100.

MTV3 Kohderyhmäkaupan hinnat

Kohderyhmä

Koko

Daypart

CPT-hinta

CPP-hinta

4-9 -vuotiaat *

361 000

Off Prime

39,8

143,68

10+ -vuotiaat

4 822 000

Prime
Off Prime

11,4
8,2

549,71
395,40

15-34 -vuotiaat

1 338 000

Prime

Off Prime

68

44,3

909,84

592,73

25-44 -vuotiaat

1 339 000

Prime

Off Prime

50,2

33,3

672,18

445,89

Naiset 25-44 -vuotiaat

652 000

Prime

Off Prime

93,7

63,4

610,92

413,37

Miehet 25-44 -vuotiaat

687 000

Prime

Off Prime

105,7

65,2

726,16

447,92

25-54 -vuotiaat

2 078 000

Prime
Off Prime

29,8
18,9

619,24
392,74

Naiset 25-54 -vuotiaat

1 019 000

Prime
Off Prime

54,1
35,6

551,28
362,76

Miehet 25-54 -vuotiaat

1 059 000

Prime
Off Prime

61,5
36,0

651,29
381,24

45-64 -vuotiaat

1 490 000

Prime

Off Prime

32,2

26,5

479,78

394,85

POP <50 -vuotiaat

1 254 000

Prime

Off Prime

51,9

33,6

650,83

421,34

*Myynnissä 1.1. - 1.11.2015. Ajanjaksolla 2.11. - 31.12.2015 myynnissä vain ohjelmaostamisella.

Daypart-jako MTV3 (ohjeellinen)

Daypart

Ma-su

Prime

klo 18.00 - 23.29

Off Prime

klo 23.30 - 17.59

Sub Kohderyhmäkaupan hinnat

Kohderyhmä

Koko

Daypart

CPT-hinta

CPP-hinta

15-34 -vuotiaat

1 338 000

Prime
Off Prime

45,2
24,3

604,78
325,13

25-44 -vuotiaat

1 339 000

Prime
Off Prime

46,8
23,8

626,65
318,68

Naiset 25-44 -vuotiaat

652 000

Prime
Off Prime

88,5
52,9

577,02
344,91

Miehet 25-44 -vuotiaat

687 000

Prime
Off Prime

94,7
46,8

650,59
321,52

POP <50 vuotiaat

1 254 000

Prime
Off Prime

48,7
26,4

610,70
331,06

Daypart-jako Sub (ohjeellinen)

Daypart

Ma-su

Prime

klo 18.00 - 23.59

Off Prime

klo 00.00 - 17.59

AVA Kohderyhmäkaupan hinnat

Kohderyhmä

Koko

Daypart

CPT-hinta

CPP-hinta

Naiset 25-44 -vuotiaat

652 000

Prime
Off Prime

54,3
40,8

354,04
266,02

25-44 -vuotiaat

1 339 000

Prime
Off Prime

31,0
23,1

415,09
309,31

POP <50 vuotiaat

1 254 000

Prime
Off Prime

31,0
23,2

388,74
290,93

Daypart-jako AVA (ohjeellinen)

Daypart

Ma-su

Prime

klo 18.00 - 23.59

Off Prime

klo 00.00 - 17.59

------------------

CPT (cost per thousand) = Kontaktihinta per tuhat katsojaa.
CPP (cost per point) = Kontaktihinta yhtä TRP -yksikköä kohden.
Kohderyhmiet koot / lähde: Tilastokeskus, Väestötiedot 31.12.2013

-------------------

Kausi-indeksit vuodeksi 2015

MTV3, Sub ja AVA

Mainosesityksen indeksi määräytyy ohjelman esityspäivän mukaan.

Ajanjakso

Indeksi

1.1.-25.1.2015

80

26.1.-10.5.2015

100

11.5. - 21.6.2015

107

22.6. - 9.8.2015

80

10.8.-30.8.2015

100

31.8. - 1.11.2015

107

2.11. - 20.12.2015

100

21.12.-31.12.2015

80

Kontaktitakuu

Kohderyhmäkaupassa maksat vain ostamistasi kontakteista, joiden saavuttamisen me takaamme. MTV Oy vastaa spottien lopullisesta sijoittamisesta siten, että ostamasi kontaktimäärä valitsemassasi kohderyhmässä täyttyy.

Kohderyhmäkaupan mediatuotteet

Katkoyhteys

Katkoyhteydellä tarkoitetaan saman asiakkaan enintään kolmen erilaisen mainoksen esittämistä samassa mainoskatkossa. Katkoyhteydessä voi vapaasti määritellä mainosten esitysjärjestyksen. Katkoyhteys on lisämaksuton. Katkoyhteyden mainosesitykset saavat yhteisen kontaktitakuun.

Eri ostotapojen yhdistelmät

Kiinteä ohjelmaostaminen ja kohderyhmäkauppa

Asiakas voi halutessaan ostaa samaan kampanjaan kiinteitä ohjelmaostamisen esityksiä sekä kelluvaa mainosaikaa kohderyhmäkaupalla. Näin voi yhdistää ohjelmaympäristön ja kustannustehokkuuden. Kampanja saa kohderyhmäkaupalla myytävissä kohderyhmissä myyntiehtojen mukaisen takuun.

Käytämme Spotti.fi-sivustollamme evästeitä parantaaksemme palvelumme käyttökokemusta. Jatkamalla palvelun käyttöä hyväksyt evästeiden käytön. Tutustu päivitettyyn tietosuojakäytäntöömme