Koot (kr-kauppa)

Määrittele meille brändisi kohderyhmä ja kampanjalle haluamasi kontaktimäärä prime timessa ja off prime timessa, me hoidamme loput. Kohderyhmäkaupassa saat aina kontaktitakuun, jolloin maksat vain haluamistasi varmoista kontakteista.

Kohderyhmäkaupassa mainospalat kelluvat kampanjajakson aikana ja mainosesitysten lopullisia lukumääriä, sijoittelua tai määräpäiviä ei voi määritellä kampanjassa etukäteen.

MTV3-kanavan prime timessa on kausittain tiettyjä ohjelmia, jotka myydään ainoastaan ohjelmaostamisen ostotavalla.

MTV3-kanavan lastenohjelmat ovat ostettavissa ainoastaan ohjelmaostamisella3.11. - 31.12.2013

Myytävät kohderyhmät

Kohderyhmä

Kohderyhmän koko

4-9 -vuotiaat

351 000

10-vuotiaat

4 780 000

15-34 -vuotiaat

1 341 000

25-44 -vuotiaat

1 339 000

Naiset 25-44 -vuotiaat

653 000

Miehet 25-44 -vuotiaat

686 000

25-54 -vuotiaat

2 082 000

Naiset 25-54 -vuotiaat

1 022 000

Miehet 25-54 -vuotiaat

1 060 000

45-64 -vuotiaat

1 518 000

POP <50 -vuotiaat (päivittäisostopäättäjä)

1 252 000

Hinta

Kohderyhmäkaupassa on kullekin kohderyhmälle määritelty valtakunnalliset daypart-kohtaiset CPT- ja CPP-hinnat. Kohderyhmäkaupan hinnastossa olevat hinnat ovat 30 sekunnin bruttohintoja kausi-indeksillä 100.

Kohderyhmäkaupan hinnat 2012

Kohderyhmä

Koko

Daypart

CPT-hinta

CPP-hinta

4-9 vuotiaat *

351 000

Off Prime

41,0

143,91

Yli 10-vuotiaat

4 780 000

Prime
Off Prime

11,6
8,2

554,48
391,96

15-34 -vuotiaat

1 341 000

Prime

Off Prime

67,8

44,2

909,20

592,72

25-44 -vuotiaat

1 339 000

Prime

Off Prime

50,2

33,3

672,18

445,89

Naiset 25-44 -vuotiaat

653 000

Prime

Off Prime

93,5

63,3

610,56

413,35

Miehet 25-44 -vuotiaat

686 000

Prime

Off Prime

105,8

65,3

725,79

447,96

25-54 vuotiaat

2 082 000

Prime
Off Prime

29,7
18,9

618,35
393,50

Naiset 25-54 vuotiaat

1 022 000

Prime
Off Prime

53,9
35,5

550,86
362,81

Miehet 25-54 vuotiaat

1 060 000

Prime
Off Prime

61,5
35,9

651,90
380,54

45-64 vuotiaat

(1 530 000)

1 518 000

Prime

Off Prime

31,6

26,0

479,69

394,68

POP <50 vuotiaat

1 252 000

Prime

Off Prime

52

33,7

651,04

421,92

*Lapsikohderyhmään 4-9 -vuotiaat voi ostaa kohderyhmäkauppaa ainoastaan lastenohjelmiin off primessa 1.1.-28.10.2012.

Lähde: Tilastokeskus, Väestötiedot 31.12.2010

CPT (cost per thousand) = Kontaktihinta per tuhat katsojaa.
CPP (cost per point) = Kontaktihinta yhtä TRP -yksikköä kohden.

Daypart-jako (ohjeellinen)

Daypart

Ma-su

Prime

klo 18.00 - 23.29

Off Prime

klo 23.30 - 17.59

Kausi-indeksit vuodeksi 2012

Mainosesityksen indeksi määräytyy ohjelman esityspäivän mukaan.

Ajanjakso

Indeksi

1.1.-29.1.2012

80

30.1.-24.6.2012

100

25.6.-12.8.2012

80

13.8.-22.12.2012

100

23.12.-31.12.2012

80

Kontaktitakuu

Kohderyhmäkaupassa maksat vain ostamistasi kontakteista, joiden saavuttamisen me takaamme. MTV Oy vastaa spottien lopullisesta sijoittamisesta siten, että ostamasi kontaktimäärä valitsemassasi kohderyhmässä täyttyy.

Kohderyhmäkaupan mediatuotteet

Katkoyhteys

Katkoyhteydellä tarkoitetaan saman asiakkaan enintään kolmen erilaisen mainoksen esittämistä samassa mainoskatkossa. Katkoyhteydessä voi vapaasti määritellä mainosten esitysjärjestyksen. Katkoyhteys on lisämaksuton. Katkoyhteyden mainosesitykset saavat yhteisen kontaktitakuun.

Eri ostotapojen yhdistelmät

Kiinteä ohjelmaostaminen ja kohderyhmäkauppa

Asiakas voi halutessaan ostaa samaan kampanjaan kiinteitä ohjelmaostamisen esityksiä sekä kelluvaa mainosaikaa kohderyhmäkaupalla. Näin voi yhdistää ohjelmaympäristön ja kustannustehokkuuden. Kampanja saa kohderyhmäkaupalla myytävissä kohderyhmissä myyntiehtojen mukaisen takuun.

Käytämme Spotti.fi-sivustollamme evästeitä parantaaksemme palvelumme käyttökokemusta. Jatkamalla palvelun käyttöä hyväksyt evästeiden käytön. Tutustu päivitettyyn tietosuojakäytäntöömme