Ohjelmaostaminen 2015

MTV3, Sub ja AVA

Ohjelmaostamisessa valitaan halutut ohjelmat tukemaan brändin mainontaa. Ohjelmaostamisessa ohjelmat, esitysten lukumäärä ja esityspäivät sovitaan kampanjassa etukäteen. Brändiviestiä tukeva ohjelmaympäristö parantaa mainosviestin perillemenoa. Samalla mainostaja saa tavoittelemansa laadukkaat kontaktit.

MTV3-kanavalla prime timessa voi olla kausittain tiettyjä ohjelmia, jotka myydään ainoastaan ohjelmaostamisen ostotavalla.

Hinta

Ohjelmilla on kiinteät, varaushetkestä voimassa olevat 30 sekunnin bruttohinnat kausi-indeksillä 100.

Kausi

Avataan myyntiin

1.1.-29.3.2015

10.11.2014

30.3. - 31.5.2015

26.1.2015

1.6. - 30.8.2015

23.3.2015

31.8. - 1.11.2015

25.5.2015

2.11. - 31.12.2015

31.8.2015

Kausi-indeksit vuodeksi 2015

Mainosesityksen indeksi määräytyy ohjelman esityspäivän mukaan.

Ajanjakso

Indeksi

1.1.-25.1.2015

80

26.1.-10.5.2015

100

11.5. - 21.6.2015

107

22.6. - 9.8.2015

80

10.8.-30.8.2015

100

31.8. - 1.11.2015

107

2.11. - 20.12.2015

100

21.12.-31.12.2015

80

Kontaktitakuu

Mainostaja saa kampanjoilleen kontaktitakuun mainoskatkoilla joko kohderyhmäkaupalla myytävissä kohderyhmissä tai 10+ -väestössä. Tarkat kontaktitakuun myöntämisperusteet löytyvät myyntiehdoista.

Mediatuotteet

Katkoyhteys

Katkoyhteydellä tarkoitetaan saman asiakkaan enintään kolmen erilaisen mainoksen esittämistä samassa mainoskatkossa. Katkoyhteydessä voi vapaasti määritellä mainosten esitysjärjestyksen. Katkoyhteys on lisämaksuton. Katkoyhteyden mainosesitykset saavat yhteisen kontaktitakuun.

Määräpaikka

Ohjelmaostamisessa voi 8 %:n lisämaksusta määritellä tarkasti mainoksen esityspaikan. Määräpaikka on halutun valtakunnallisen katkon ensimmäinen tai viimeinen mainospaikka.

Käytämme Spotti.fi-sivustollamme evästeitä parantaaksemme palvelumme käyttökokemusta. Jatkamalla palvelun käyttöä hyväksyt evästeiden käytön. Tutustu päivitettyyn tietosuojakäytäntöömme