Ohjelmaostaminen 2016: MTV3, Sub ja AVA

Ohjelmaostamisessa valitaan halutut ohjelmat tukemaan brändin mainontaa. Ohjelmaostamisessa ohjelmat, esitysten lukumäärä ja esityspäivät sovitaan kampanjassa etukäteen. Brändiviestiä tukeva ohjelmaympäristö parantaa mainosviestin perillemenoa. Samalla mainostaja saa tavoittelemansa laadukkaat kontaktit.

MTV3-kanavalla prime timessa voi olla kausittain tiettyjä ohjelmia, jotka myydään ainoastaan ohjelmaostamisen ostotavalla.

Hinta

Ohjelmilla on kiinteät, varaushetkestä voimassa olevat 30 sekunnin bruttohinnat kausi-indeksillä 100.

Kausi

Avataan myyntiin

1.1. - 28.2.2016

9.11.2015

29.2. - 1.5.2016

11.1.2016

2.5. - 26.6.2016

7.3.2016

27.6. - 4.9.2016

25.4.2016

5.9. - 30.10.2016

6.6.2016

31.10. - 31.12.2016

29.8.2016


Kausi-indeksit vuodelle 2016

Mainosesityksen indeksi määräytyy ohjelman esityspäivän mukaan.

Kausi

Indeksi

1.1. - 31.1.2016

80

1.2. - 1.5.2016

100

2.5. - 19.6.2016

107

20.6. - 7.8.2016

80

8.8. - 28.8.2016

100

29.8. - 30.10.2016

107

31.10. - 18.12.2016

100

19.12. - 31.12.2016

80


Kontaktitakuu

Mainostaja saa kampanjoilleen kontaktitakuun mainoskatkoilla joko kohderyhmäkaupalla myytävissä kohderyhmissä tai 10+ -väestössä. Tarkat kontaktitakuun myöntämisperusteet löytyvät myyntiehdoista.

Mediatuotteet

Katkoyhteys

Katkoyhteydellä tarkoitetaan saman asiakkaan enintään kolmen erilaisen mainoksen esittämistä samassa mainoskatkossa. Katkoyhteydessä voi vapaasti määritellä mainosten esitysjärjestyksen. Katkoyhteys on lisämaksuton. Katkoyhteyden mainosesitykset saavat yhteisen kontaktitakuun.

Määräpaikka

Ohjelmaostamisessa voi 8 %:n lisämaksusta määritellä tarkasti mainoksen esityspaikan. Määräpaikka on halutun valtakunnallisen katkon ensimmäinen tai viimeinen mainospaikka. Katkon viimeinen määräpaikka ei ole myynnissä MTV3-kanavalla.

Käytämme Spotti.fi-sivustollamme evästeitä parantaaksemme palvelumme käyttökokemusta. Jatkamalla palvelun käyttöä hyväksyt evästeiden käytön. Tutustu päivitettyyn tietosuojakäytäntöömme