Ohjelmaostaminen 2018: MTV3, Sub ja AVA

Ohjelmaostamisessa valitaan halutut ohjelmat tukemaan brändin mainontaa. Ohjelmaostamisessa ohjelmat, esitysten lukumäärä ja esityspäivät sovitaan kampanjassa etukäteen. Brändiviestiä tukeva ohjelmaympäristö parantaa mainosviestin perillemenoa. Samalla mainostaja saa tavoittelemansa laadukkaat kontaktit.

MTV3-kanavalla prime timessa voi olla kausittain tiettyjä ohjelmia, jotka myydään ainoastaan ohjelmaostamisen ostotavalla.

Hinta

Ohjelmilla on kiinteät, varaushetkestä voimassa olevat 30 sekunnin bruttohinnat kausi-indeksillä 100.

MTV:n tv-mainonnan kausi-indeksit 2018 

Mainosesityksen indeksi määräytyy ohjelman esityspäivän mukaan.

Viikot

Indeksi

1 - 4 

80

5 - 17

100

18 - 20

107

21 - 25

110

26 - 31

80

32 - 43 

107

44 - 51

100

52

80


Kontaktitakuu

Mainostaja saa kampanjoilleen kontaktitakuun mainoskatkoilla joko kohderyhmäkaupalla myytävissä kohderyhmissä tai 10+ -väestössä. Tarkat kontaktitakuun myöntämisperusteet löytyvät myyntiehdoista.

Mediatuotteet

Katkoyhteys

Katkoyhteydellä tarkoitetaan saman asiakkaan kahden erilaisen mainoksen esittämistä samassa mainoskatkossa. Katkoyhteydessä voi vapaasti määritellä mainosten esitysjärjestyksen. Katkoyhteys on lisämaksuton. Katkoyhteyden mainosesitykset saavat yhteisen kontaktitakuun.

Määräpaikka

Ohjelmaostamisessa voi 8 %:n lisämaksusta määritellä tarkasti mainoksen esityspaikan. Määräpaikka on halutun valtakunnallisen katkon ensimmäinen tai viimeinen mainospaikka. Katkon viimeinen määräpaikka ei ole myynnissä MTV3-kanavalla.

Määräkatko

Ohjelmaostamisessa voi 4 %:n lisämaksusta määritellä tarkasti mainoksen esityskatkon. Määräkatko on halutulla valtakunnallisella katkolla.

Käytämme Spotti.fi-sivustollamme evästeitä parantaaksemme palvelumme käyttökokemusta. Jatkamalla palvelun käyttöä hyväksyt evästeiden käytön. Tutustu päivitettyyn tietosuojakäytäntöömme