MTV Katsomon ostotavat

Millä eri tavoin videomainontaa voi ostaa MTV Katsomossa?

1.   Kelluva mainonta (ROS) 

Mainos sijoitellaan Katsomossa olevien sisältöjen yhteyteen ns. kelluvasti eli sen mukaan mitä Katsomo-sisältöjä vierailija palvelussa kuluttaa.

2.  Kohderyhmäkauppa

Kohderyhmäkaupan avulla mainontaa on mahdollista kohdentaa demografiapohjaisesti juuri oikealle kohderyhmälle. Kohderyhmäkaupan tekninen toteutus, eli se miten eri kohderyhmät ”löydetään” kaikista mtv.fin ja mtvkatsomo.fin kävijöistä, perustuu käyttäjien aiemman selaushistorian reaaliaikaiseen analysointiin ja peilaamiseen otostutkimuksen kautta saatuihin käyttäjädemografioihin. Kohderyhmäkaupalla päästään todistetusti yli 80 % luotettavuuteen käyttäjän sukupuolen ja ikäryhmän ennustamisessa.

Kohdentamisvaihtoehdot

  • Miehet
  • Naiset
  • Alle 25-vuotiaat
  • 25-44-vuotiaat miehet
  • 25-44-vuotiaat naiset
  • 45+ vuotiaat

3. Sisältökohdennus
Videomainontaa voi kohdentaa myös seuraaviin sisältökokonaisuuksiin:

  • uutiset
  • urheilu (sisältää urheilulehti.fi)
  • viihde
  • lifestyle
  • naisiin/miehiin profiloituvat ohjelmat (miesohjelmissa mukana urheilulehti.fi ja tuulilasi.fi)

4. Ohjelmaostaminen

Ohjelmaostamisessa valitset kampanjaasi etukäteen ohjelmat, jotka parhaiten sopivat brändiisi. Mainontaa esitetään ainoastaan valituissa ohjelmissa.

Mainonnan sijoittelu Katsomossa

Lyhyissä videosisällöissä, ns. klipeissä, esitetään yksi mainos ennen klippiä. Katsomossa esitettävissä TV-ohjelmissa eli pidemmissä videosisällöissä on useampia mainospaikkoja sekä mahdollinen ohjelmayhteistyötunniste.

Käytämme Spotti.fi-sivustollamme evästeitä parantaaksemme palvelumme käyttökokemusta. Jatkamalla palvelun käyttöä hyväksyt evästeiden käytön. Tutustu päivitettyyn tietosuojakäytäntöömme