Säätilakohdennus MTV.fissä - myös mobiilissa

MTV.fin display-mainontaa pystyy kohdentamaan nyt myös vallitsevan säätilan mukaan. Säätilakohdennus toimii Suomen yleisesti vallitsevan säätilan mukaan, eli se ei vielä tällä hetkellä huomioi pieniä paikallisia sääalueita. 

"Tavoitteemme MTV.fin tuotekehityksessä on, että kuluttaja kohtaisi entistä useammin itselleen ja tilanteeseen sopivaa mainontaa. Tämä parantaa kuluttajien mielikuvaa verkkomainonnasta ja tietysti sitä kautta tuo parempia tuloksia myös asiakkaillemme", kommentoi MTV:n display-ratkaisujen tuotepäällikkö Maarit Ruuth

Kohdennusvaihtoehdot ovat säätilan ja/tai lämpötilan mukaan:

Säätila


Lämpötila


Aurinkoinen


°C > +20

°C +15...+20

Sateinen


°C +12...+15

°C +9...+12

Pilvinen


°C +6...+9 

°C +3...+6 

Tuulinen


°C 0...+3

°C -5...0



°C -10...-5

°C < -10

  • Säätilakohdennus toimii sekä mobiilissa että desktopissa
  • Toimii kaikilla MTV.fin sivuilla ja mainospaikoilla
  • Hinnoittelu: bannerin CPM +15%

TUOTEPÄÄLLIKÖN VINKKI:

Eniten kapasiteettia säätilakohdennukseen saat, kun käytät eri bannereita per säätila: aurinkoinen, pilvinen, sateinen ja tuulinen, sillä joku näistä säätiloista on aina vallitseva (tai vastaavasti jokin lämpötiloista).

Myös yhdistelmät, kuten aurinkoinen / sateinen, tuovat hyvin kapasiteettia kampanjalle.

Pienin kapasiteetti on yksittäisillä valinnoilla, esim. pakkasella tai pelkällä auringonpaisteella. 


Huom: Säätilojen vaikean ennustettavuuden takia (edes Pekka Pouta ei ole aina oikeassa) kampanja laskutetaan toteutuneen mukaan tai on sovittavissa, että näkyvyyttä jatketaan kunnes näytöt tulevat täyteen. Emme voi myöskään taata, että kampanjan aikana nähdään kyseistä säätilaa. 

Käytämme Spotti.fi-sivustollamme evästeitä parantaaksemme palvelumme käyttökokemusta. Jatkamalla palvelun käyttöä hyväksyt evästeiden käytön. Tutustu päivitettyyn tietosuojakäytäntöömme