Mobiilimainonta tavoittaa kesällä

Netin käyttö kännykällä jatkaa kasvuaan tänäkin kesänä. Arviolta yli miljoona suomalaista käyttää nettiä päivittäin kännykällään. Mobiili on kustannustehokas media, kun haluat tavoittaa ihmiset juuri ennen ostohetkeä.

MTV3 Juuri Nyt

Suomalaisten mobiilikäyttö nousi 10 % kesällä 2012 verrattuna edelliseen. Maikkarin mobiili on tuplannut kävijämääränsä joka vuosi, ja tänä kesänä odotetaan jo 500 000 viikkokävijän tavoittamista.

MTV3 Mobiilisivun lisäksi mobiilista löytyvät palvelut ja sisällöt kuten Luukku, Keventäjät, Katsomo, Jokakoti ja Sub.fi sekä sovellukset Juuri Nyt ja eat.fi. Syksyllä mobiilissa näkyvät myös Idols ja Julkkis Big Brother.

Mainonnan monet mahdollisuudet kännykässä

Mobiilimainonnan suosio on kovassa kasvussa, ja mainosmahdollisuuksia mobiilissa on monenlaisia.

"Mainonnassa pystytään hyödyntämään monipuolisesti älypuhelinten ominaisuuksia, ja mainos voi reagoida esimerkiksi puhelimen ravistelemiseen. Mainoksissa voidaan hyödyntää niin liikkuvaa kuvaa, ääntä, kosketusta, soitto-ominaisuutta, kalenterimerkintää kuin lokaatiotakin", kertoo tuotepäällikkö Emma Halmekoski.

Mainoksia myydään mobiilisivuille myös kohdistettuna eli esimerkiksi urheilun, etusivun, viihdesisältöjen ja sää-osion yhteyteen. Uudistuneen MTV3 Mobiilin uusi lifestyle-kokonaisuus tavoittaa hyvin naiskohderyhmän.

Muista kesäetu myös mobiilimainonnassa

Muistathan, että mobiilimainonnan kesäetu on sama kuin Maikkarin netin puolella eli kesäetukaudella on käytössä hintaindeksi 80. .

Tavoita kesää viettävät suomalaiset mobiilista!

Käytämme Spotti.fi-sivustollamme evästeitä parantaaksemme palvelumme käyttökokemusta. Jatkamalla palvelun käyttöä hyväksyt evästeiden käytön. Tutustu päivitettyyn tietosuojakäytäntöömme