Mainosta MTV:n jääkiekkoilmiöissä

MTV tarjoaa Suomen kattavimman jääkiekkotarjonnan elokuusta toukokuuhun. Ole mukana suomalaisten suosikki-ilmiössä valtakunnallisella tai alueellisella yhteistyöllä. 

Jääkiekon MM-kisat - MTV:llä ainakin vuoteen 2023 asti

Jääkiekon MM-kisat saavat koko Suomen kiekkohuumaan. Vuosittaiset kisat ovat odotetustu Suomen suosituin urheilusisältö.

Jääkiekon MM-kisat tarjoavat markkinoijille ainutlaatuisen mediaympäristön, joka mahdollistaa myös pidempiaikaisen, vuosittain toistuvan näkyvyyden.

MM-jääkiekon yhteistyökumppanuuden lisäksi jääkiekkolähetyksiin voi ostaa katkomainontaa valtakunnallisesti ja alueellisesti.

Kiekko-otteluiden teknisten aikalisien aikana käynnistyy 70-sekuntiset Power Break -mainoskatkot. Power Break on mainostajalle ainutlaatuinen mediaympäristö. Lyhyt katko keskellä ottelutapahtumia takaa valtavan yleisön ja laadullisesti voimakkaan katseluhetken.

MM-jääkiekko tarjoaa ratkaisuja pienestä suurempaan: yhteistyön laajuus ja hinnat vaihtelevat muutamasta tuhannesta eurosta aina kokonaisvaltaiseen nimikkokumppanuuteen asti.

Mikä ratkaisu sopisi juuri sinun yrityksesi tarpeisiin?


Jääkiekon MM-kisat 2016 pähkinänkuoressa

MTV:n tv-kanavat:

  • Jääkiekon MM-kisoja seurasi MTV:n kanavilta kaikkiaan lähes 4,5 miljoonaa suomalaista.
  • Suomen otteluiden keskikatsojamäärä oli lähes 1,6 miljoonaa.
  • MTV3:n ennätyslukemien lisäksi maksulliset sisällöt kiinnostivat. MTV Totalin kanavat tavoittivat lähes miljoona suomalaista, ja MTV Katsomo teki myyntiennätyksensä.

MTV.fi ja MTV Katsomo

  • MM-kiekkoon liittyviä sivulatauksia tehtiin MTV:n sivuilla lähes 15 miljoonaa, mikä on liki 40 prosenttia enemmän kuin viime keväänä.
  • MTV:n kiekkovideoita käynnistettiin lähes kaksinkertainen määrä viime kisoihin verrattuna.
  • Kokonaistavoittavuudesta kertova eri selaimien määrä oli kolmen kisaviikon aikana huimat 2,35 miljoonaa. 

Sosiaalinen media

  • Kisojen viimeisen viikon aikana jääkiekkojulkaisut tavoittivat pelkästään 1,97 miljoonaa henkilöä, eli yli 80 prosenttia kaikista suomalaisista Facebookin käyttäjistä.
  • Viimeisen viikon aikana MTV Jääkiekon Facebook-julkaisut keräsivät sitoutumisia eli kommentteja, tykkäyksiä sekä jakoja yhteensä 2,22 miljoonaa.
  • pelkästään videonäyttöjä MTV Jääkiekon Facebook-sivuilla tehtiin viime viikon aikana yli 1,9 miljoonaa.
  • Kisojen yhdeksi yksittäiseksi sankariksi kohosi myös somessa MTV:n Patrik Laineesta tekemä , joka tavoitti yli miljoona ihmistä ja lähti Twitterissä viraaliksi maailmanlaajuisesti.

Katsojalukujen lähde: Finnpanel Oy, TV-mittaritutkimus. Tavoittavuus = vähintään kolme minuuttia yhtäjaksoista katselua.

CHL - Euroopan parasta jääkiekkoa

Champions Hockey League tarjoaa Euroopan parasta jääkiekkoa. Sarja alkaa elokuussa ja finaalit pelataan helmikuun puolella. CHL on eurooppalaisten seurojen, kansallisten liigojen ja Kansainvälisen jääkiekkoliiton IIHF:n perustama.

Mitä CHL tarjoaa mainostajalle?

CHL tavoittaa ennen kaikkea mieskohderyhmän sekä edelläkävijät. CHL mahdollistaa niin valtakunnallisen näkyvyyden kuin promootiotekemisen paikallisella tasolla kahdeksalla eri paikkakunnalla.

Yhteistyönäkyvyys tv-tunnisteilla ja sisältöjen yhteydessä rakentaa tunnettuutta. Markkinointiyhteistyö ja verkkonäkyvyys mahdollistavat taas taktisemman tekemisen ja kohderyhmän aktivoimisen.

Haluatko kuulla lisää yhteistyöstä MTV:n jääkiekkosisällöissä?


MTV käyttää palveluissaan evästeitä tarjotakseen paremman käyttökokemuksen. Pyydämme sinua perehtymään uudistuneeseen tietosuoja- ja evästekäytäntöömme, joka on saatavissa osoitteessa www.mtv.fi/yritys/tietosuoja.

Hyvä asiakkaamme, tarjotaksemme teille entistä parempaa palvelua olemme päivittäneet MTV:n palveluiden käyttöehtoja. Voitte perehtyä ehtoihin, jotka ovat saatavissa osoitteessa www.mtv.fi/yritys/kayttoehdot