Mainostaminen vuoden 2016 Formula 1 -sisällöissä

Kaikkien aikojen pisin Formula 1 -kausi on käynnissä. 

F1- Vuoden 2016 FIA Formula One World Championship™ -kausi starttasi 20.3. Australiassa ja päättyy marraskuussa Abu Dhabissa ajettavaan osakilpailuun. Kauden 2016 aikana ajetaan ennätykselliset 21 osakilpailua.

”Formula 1 on globaali ilmiö ja yksi suomalaisten suosituimmista urheilulajeista ja ehdottomasti kiinnostavin sarjamuotoinen urheilulaji” kertoo urheilusisältöjen tuotepäällikkö Marko Multisilta ja jatkaa:

”Mainostajille Formula 1 tarjoaa ainutlaatuisen ohjelmaympäristön. Monimediallisia yhteistyöratkaisuja voidaan rakentaa koko kauden kestävistä kumppanuuksista pienempiin promootiokumppanuuksiin ja esimerkiksi yhden osakilpailun näkyvyydet kattavaan kumppanuuteen." 

MTV:n Formula 1 -tv-lähetykset tavoittivat viime kaudella kisaviikonloppuisin keskimäärin 1,2 miljoona eri suomalaista*, ja erityisesti mieskohderyhmät kuluttavat Formula 1 -sisältöjä kanavista riippumatta runsaasti.

Lähde: *Formula 1 -lähetysten kokonaistavoittavuus kaudella 2015. TV: pe-su, 10+ -vuotiaat (>3 min yhtäjaks. katselua). Lähde: Finnpanel Oy, TV-mittaritutkimus, AdEdge.

Kysy lisää yhteistyömahdollisuuksista:

Lisätietoja saat myös Markolta:

Käytämme Spotti.fi-sivustollamme evästeitä parantaaksemme palvelumme käyttökokemusta. Jatkamalla palvelun käyttöä hyväksyt evästeiden käytön. Tutustu päivitettyyn tietosuojakäytäntöömme