Katsomo on entistä paikallisempi media

Mainonnan kohdentaminen Katsomossa tarkentuu

MTV MEDIAn nettitv:n Katsomon kasvavat käyttäjämäärät ja mainosvarannot tarjoavat yhä monipuolisempia kohdentamismahdollisuuksia paikallisesti.

Spottimainonnan paikkakuntainen kohdentaminen Katsomossa on ollut mahdollista vuoden 2013 alusta alkaen. Teknisesti kohdentaminen toteutetaan käyttäjien ip-osoitteiden perusteella MTV3-kanavan 17 näkyvyysalueelle.

- Paikallisen mainonnan mahdollisuuksien kehittäminen myös nettitv:ssä tukee MTV MEDIAn aluemainonnan strategiaa erinomaisesti, kertoo Maikkarilta Pasi Raassina.

- Mediatalojen on jatkuvasti tärkeämpää tavoittaa kuluttajat monikanavaisesti, ja nettitv:stä muodostuu lähivuosina yhä useammin käytetty, luonnollinen jatke paikalliselle TV-mainonnalle. Meillä on jo nyt useita caseja siitä, miten nettitv:n lisääminen TV-kampanjan yhteyteen on lisännyt kampanjan kokonaishuomioarvoa. Monimediamittauksen kehittyminen tulevaisuudessa tukee hyvin myös nettitv-mainonnan tehon todentamista, Raassina painottaa.

Tammikuun katsotuimmat sisällöt Katsomossa

Käytämme Spotti.fi-sivustollamme evästeitä parantaaksemme palvelumme käyttökokemusta. Jatkamalla palvelun käyttöä hyväksyt evästeiden käytön. Tutustu päivitettyyn tietosuojakäytäntöömme