Katsomon kävijämäärät voimakkaassa kasvussa

Katsomon mainosrahoitteiset videokäynnistykset ovat kasvussa. Mainostajalle Katsomo on entistäkin tavoittavampi ja tarkasti kohdennettava videomainonnan alusta.

Tammi-elokuussa Katsomossa tehtiin 58 miljoonaa mainosrahoitteista videokäynnistystä. Kasvua viime vuoden vastaavaan aikajaksoon on 48 %. Myös kesällä Katsomon sisällöt kiinnostivat: kesä-elokuussa kasvua tuli viime vuoden vastaavaan ajanjaksoon huimat 80 prosenttia.

Syksyn ohjelmat kiinnostavat myös netissä

Maikkarin kestosuosikki Salatut elämät vetää myös nettikatsojia puoleensa ja ohjelma jatkaa syyskuussa kanavan katsotuimpana Katsomo-ohjelmana. Myös Subin uutuussarja Alcatrazin fanit ovat löytäneet sarjan hyvin Katsomosta.

Katsomon viihdesisältöjen tarjonta kasvoi entisestään, kun Tanssii tähtien kanssa, Vedetään hatusta, Mikko ja Heikki Show sekä Roba aloittivat MTV3-kanavan syksyn ohjelmistossa.

Big Brotherin suosio jatkuu

Big Brotherin suosio näkyy Katsomossa sekä bigbrother.fi –sivustolla. Aloitusviikolla BB-videoklipit keräsivät peräti 520 000 käynnistystä.

Big Brotherin aloitus kasvatti myös mobiili-Katsomon (m.katsomo.fi) kävijämääriä: Ohjelman aloitusviikolla (vko 35) kävijämäärä kohosi 67% edelliseen viikkoon verrattuna ja kävijämäärät ovat olleet korkeammalla tasolla koko syyskuun.

Tällä hetkellä Katsomon mobiiliversio tavoittaa viikkotasolla keskimäärin 60 000 eri kävijää. Suosittuja sisältöjä mobiili-Katsomossa Big Brotherin lisäksi ovat kotimainen ja ulkomainen draama sekä uutis- ja urheilusisällöt.

Varaa paikkasi Katsomoon nyt!

Kysy lisää Katsomon mainosmahdollisuuksistayhteyshenkilöltäsi.

Lähteet: CEM4Mobile, ComScore Digital Analytics

Käytämme Spotti.fi-sivustollamme evästeitä parantaaksemme palvelumme käyttökokemusta. Jatkamalla palvelun käyttöä hyväksyt evästeiden käytön. Tutustu päivitettyyn tietosuojakäytäntöömme