Interaktiivinen videomainos ja Pause Ad ovat MTV Katsomon uusia aktivoivia mainosratkaisuja

MTV Katsomon videomainonnan rinnalle on tullut kaksi uutta aktivoivaa mainosratkaisua, interaktiivinen videomainos sekä Pause Ad. Tuo viestisi luovalla toteuksella MTV Katsomon huippusisältöjen yhteyteen!

Interaktiiviset videomainokset

Interaktiiviset videomainokset mahdollistavat aktivoivien elementtien lisäämisen spottimainoksen päälle. Nämä elementit voivat olla esimerkiksi useita klikkiohjauksia eri kohteisiin (esim. verkkokauppaan, someen, kampanjasivulle) tai mainoksen päälle aukeavia kuvastoja, joissa käyttäjä voi selata tuotteita suoraan mainoksessa. Interaktiiviseen videomainokseen voi tuoda myös useamman mainosspottivaihtoehdon, josta käyttäjä voi itse valita minkä videon haluaa katsoa.

Alla olevassa C Moren interaktiivisessa videomainoksessa on useita eri linkkejä suoraan tilaussivulle sekä sivuille, joista kyseinen elokuva löytyy.

Hinta: Interaktiiviset mainosmuodot CPM +20 %

Lisäksi tuotantokustannukset, mikäli mainos tuotetaan MTV:n toimesta

  • select, extend, button ja ribbon 500 € / kpl
  • kustomoidut mainosmuodot erillisen hinnoittelun mukaan (lisätiedot MTV:ltä)

Pause Ad -mainos

Pause Ad -mainos on staattinen koko ruudun mainos, joka näytetään silloin, kun käyttäjä keskeyttää ohjelman katselun pause-painikkeella. Mainosmuoto tarjoaa ison mainospinnan ja mahdollisuuksia luovaan, käyttötilanteeseen sopivaan toteutukseen, koska käyttäjä on Pause Adin nähdessään keskeyttänyt yleensä pitkän tv-ohjelman katselun:


Hinta: Pause Ad CPM 30 €.

MTV Katsomon käynnistykset ovat olleet alkuvuonna 30 % kasvussa, ja myös näillä uusilla, aktivoivilla mainosmuodoilla saat viestisi näkymään Katsomon huippusisältöjen yhteyteen.

Haluatko lisätietoa uusista mainosmuodoista?

Käytämme Spotti.fi-sivustollamme evästeitä parantaaksemme palvelumme käyttökokemusta. Jatkamalla palvelun käyttöä hyväksyt evästeiden käytön. Tutustu päivitettyyn tietosuojakäytäntöömme