Aktivoi naiskohderyhmää AVA-kanavalla

AVA-kanavan ilme ja konsepti tarjoavat mainostajalle entistä monipuolisemmat mahdollisuudet osallistaa ja aktivoida etenkin naiskohderyhmää.

”AVA on kanava, joka tarttuu hetken kiinnostavimpiin ilmiöihin lifestylen ja viihteen maailmasta. AVA elää siellä missä sen katsojatkin, ja verkko ja sosiaalinen media ovat luonnollinen osa kanavaa. AVAn missio on olla television inspiroiva viihdyttäjä ja suosituimman lifestylen koti kaikissa jakeluteissä”, kertoo AVAn kanavapäällikkö Jaana Pasonen.

Aktivoiva AVA mainostajille

AVAn kanavailme ja konsepti on rakennettu niin, että se tarjoaa monipuolisempia kaupallisia mahdollisuuksia mainostajalle.

”AVA muuttuu katsojia aktivoivaksi ilmiöohjelmien aikaan, mikä voidaan tehdä yhteistyössä kumppanin kanssa. Käytännössä tämä tarkoittaa esimerkiksi kuvakilpailuja ruudussa tai verkossa, sosiaalisen median aktivointeja, Tehoviikko-näkyvyyttä kanavalla ja AVAn katkoilla. Myös kanavaäänen roolia kasvatetaan some-kanaviin”, kertoo tuotepäällikkö Merja Hartoneva.

AVAn katseluosuus vahvassa kasvussa

AVA on vahvasti naiskohderyhmään profiloiva tv-kanava, jonka kaupallinen katseluosuus on voimakkaassa kasvussa. Katseluosuus kohderyhmässä 25-44-vuotiaat naiset on 7,2 %, kun viime vuonna vastaava luku oli reilu 5 %. AVA tavoittaa keskimäärin 52 % 25-44-vuotiaista naisista viikossa. *

*Lähde: Tammi-lokakuu 2014, tammi-lokakuu 2015, Finnpanel, TV-mittaritutkimus, AdEdge

Kysy lisää yhteistyömahdollisuuksista

Lisätietoja AVAn ratkaisuista antaa myös Merja:

Käytämme Spotti.fi-sivustollamme evästeitä parantaaksemme palvelumme käyttökokemusta. Jatkamalla palvelun käyttöä hyväksyt evästeiden käytön. Tutustu päivitettyyn tietosuojakäytäntöömme