Big Brother - menestystarinoita vuorokauden ympäri

Big Brother on ainutlaatuinen, televisioon, nettiin ja sosiaaliseen mediaan jalkautuva markkinointialusta, joka mahdollistaa monipuolisen näkyvyyden syksyn isoimmassa ilmiössä. Kaudella 2011 Big Brother osoitti jälleen kaupallisen tehovoimansa.

Katso ja lue neljän erilaisen asiakkaan menestystarinat, miten mainostaminen Big Brotherissa vaikutti heidän tuloksiinsa.

Katsomo-video ei ole saatavilla

Everyday.fi: Pääyhteistyökumppanuus kasvatti tunnettuutta

Jarkko Forsberg

OPR-Vakuus Oy:n Everyday.fi-tililuottopalvelu lanseerattiin Big Brotherissa 2011. Pääyhteistyökumppanuus kasvatti Everyday.fin tunnettuutta 50 %, ja myynti pysyi korkeammalla tasolla koko kauden ajan.

Reinot: Big Brother toimii konkreettisesti myynnintekijänä

Linda Huhtinen

Uusien Petri Nygård -Reino-tossujen lanseeraus Big Brotherissa sai aikaan kävijäennätyksen reinokauppa.fissa. Vuoden 2011 kymmenestä parhaasta myyntipäivästä 7-8 tehtiin Big Brother -kampanjan aikana

Pulju.net: Yhteistyö Big Brotherissa näkyi verkkomyynnissä välittömästi

Roope Peltola

Verkkokauppa Pulju.netin kattava tuotesijoittelunäkyvyys BB-talossa ja spottimainonta kasvattivat verkkokaupan kävijämääriä ja myyntiä.

Fresh Solarium: Yhteistyö sopii kaiken kokoisille yrityksille

Virpi Hirvenkivi

Fresh Solariumin solariumlaitteiden ja ihonhoitotuotteiden näkyvyys BB-talossa toi asiakkaita sekä solarium-liikkeisiin että verkkokauppaan.

Lue lisää:

>> Kysy lisää asiakasvastaavaltasi tai jätä yhteydenottopyyntö

Käytämme Spotti.fi-sivustollamme evästeitä parantaaksemme palvelumme käyttökokemusta. Jatkamalla palvelun käyttöä hyväksyt evästeiden käytön. Tutustu päivitettyyn tietosuojakäytäntöömme