Big Brotheria seurataan aktiivisesti sekä tv:ssä että netissä

Big Brotheria seurasi viime syksyn aikana 2,7 miljoonaa suomalaista

BB-voittaja Janica

Koko kauden aikana Big Brother Talk Shown keskikatsojamäärä oli 470 000, myöhäisillan Big Brother -lähetyksen 310 000 ja Big Brother Extran 160 000. Kaiken kaikkiaan Big Brotheria seurasi 2,7 miljoonaa suomalaista.

Big Brother -finaali sai sunnuntaina 11.12.2011 parhaimmillaan 700 000 katsojaa. Big Brorther 2011 voitti kirkkonummelainen 31-vuotias Janica (kuvassa). Lähes parituntisen lähetyksen katseluosuus oli korkea, sillä 30 prosenttia tv:n katsojista katsoi Big Brother -finaalia.

(Lähde: Finnpanel Oy, TV-mittaritutkimus. Tavoittavuus = 5 min yhtäjaksoista katselua)

Maksuttomat videot vetivät kävijät BB-nettisivuille

Netissä Big Brother kiinnosti jopa enemmän kuin kaudella 2010. Videokatselu kasvoi merkittävästi. Maksuttomia BB-videoita sivulla sub.fi/bigbrother käynnistettiin parhaimmillaan yli 750 000 kertaa viikossa, ja eri kävijöitä sivustolla oli parhaimmillaan yli puoli miljoonaa viikossa.

Koko kauden aikana Sub.fin Big Brother -sivuilla on ollut 21,5 miljoonaa käyntiä, yli 15 miljoonaa videokäynnistystä ja huikeat 103 miljoonaa sivulatausta.

Fanimäärä kasvoi 25 % Facebookissa

Big Brother 2011

Big Brother Suomen Facebook-ryhmän fanimäärä kasvoi kauden aikana yli 25 % nousten Suomen suurimmaksi yksittäisen TV-ohjelman faniryhmäksi reilulla 80 000 fanilla.

Tulevalla kaudella Big Brotherin massiivista faniryhmää tullaan hyödyntämään entisestään.

Kiinnostuitko pääyhteistyökumppanuudesta?

Käytämme Spotti.fi-sivustollamme evästeitä parantaaksemme palvelumme käyttökokemusta. Jatkamalla palvelun käyttöä hyväksyt evästeiden käytön. Tutustu päivitettyyn tietosuojakäytäntöömme