Everyday.fi: Pääyhteistyökumppanuus kasvatti tunnettuutta

OPR-Vakuus Oy:n Everyday.fi-tililuottopalvelu lanseerattiin Big Brotherissa 2011. Pääyhteistyökumppanuus kasvatti Everyday.fin tunnettuutta 50 %, ja myynti pysyi korkeammalla tasolla koko kauden ajan.

Katso OPR-Vakuus Oy:n kehityspäällikkö Jarkko Forsbergin haastattelu yhteistyön tuloksista:

Katsomo-video ei ole saatavilla

Big Brother 2011 -menestystarina: Everyday.fi

1. Tavoitteet

Uudistunut Everyday.fi-palvelu lanseerattiin syksyllä 2011 Big Brotherissa. Tavoitteena oli saada merkittävä osuus erittäin kilpailulla markkinalla ja tehdä Everyday.fi-tililuottopalvelu tutuksi oikealle kohderyhmälle.

2. Kampanjan rakenne

Pääyhteistyökumppanin kattava näkyvyys tv:ssä ja netissä ohjelmayhteistyö- ja katkotunnisteilla. Lisäksi Paluu arkeen -kilpailu, jossa katsojat saivat äänestää Everyday.fi-sivustolla joko 20 tai 300 euron arvoinen paluu arkeen -summan BB-talosta pudonneelle kilpailijalle. Äänestetty summa annettiin kilpailijalle aina maanantaisin BB-Extra-lähetyksissä.

3. Kampanjan tulokset

Tunnettuus kohderyhmässä kasvoi lähes 50 % yhteistyön aikana. Lisäksi Everyday.fi-sivuston kävijämäärät kolminkertaistuivat Paluu arkeen -kisan yhteydessä. Myynti kasvoi välittömästi yhteistyön alkaessa ja myynti säilyi hyvällä tasolla koko kauden ajan ja sen jälkeenkin.

Kiinnostuitko pääyhteistyökumppanuudesta?

>> Kysy lisää asiakasvastaavaltasi tai jätä yhteydenottopyyntö

Käytämme Spotti.fi-sivustollamme evästeitä parantaaksemme palvelumme käyttökokemusta. Jatkamalla palvelun käyttöä hyväksyt evästeiden käytön. Tutustu päivitettyyn tietosuojakäytäntöömme