Julkkis Big Brother kiinnostaa mainostajia

Ohjelmaan mahtuu vielä mukaan pienemmillä kokonaisuuksilla

Eilen huimilla katsojaluvuilla startannut Julkkis Big Brother kiinnostaa mainostajia. Kaikki ohjelman pääyhteistyökumppanuudet ovat täynnä. Mukaan mahtuu kuitenkin vielä pienemmillä kumppanuuksilla kuten tuotesijoittelulla, erilaisilla promootioilla ja sosiaalisen median aktivoinneilla.

Julkkis Big Brother alkoi 3.9. täräyttämällä Subille uuden katsojaennätyksen: keskimäärin 793 000 katsojaa seurasi julkkisten astumista taloon. Myös sosiaalisessa mediassa riitti kuhinaa: päivän aikana lähettiin #bbsuomi-hashtagilla lähes 22 000 twiittiä. Yli 5700 uniikkia twiittaajaa osallistui keskusteluun.

Pääkumppanit tuovat omanlaista sisältöä ohjelmaan

Ohjelman pääyhteistyökumppaneina toimivat tällä kaudella Vivus.fi, Get In Shape ja Jokakoti.fi, joista jokainen tuo omanlaista sisältöä osaksi julkkisten arkea BB-talossa.

Tarjolla on mm. uudenlaista kulmaa kiinteistöbisnekseen, lisäproteiinia treenaukseen sekä Suomessa ennennäkemätön mobiilivaikuttamismahdollisuus BB-asukkaiden arkeen.

Vivus.fi tarjoaa nimittäin katsojille Katsojen valinta -äänestyksen, johon pääsee osallistumaan uuden BB Syke -mobiilipalvelun kautta.


Ohjelmaan mahtuu vielä pienemmillä kokonaisuuksilla

Syksyn Big Brother -ohjelmaan mahtuu mukaan vielä esimerkiksi tuotesijoittelulla, erilaisilla promootioilla ja sosiaalisen median aktivoinneilla:

  • Big Brother toimii tutkitusti erinomaisesti esimerkiksi verkkokauppojen sisäänheittäjänä yhdistettynä tuoteominaisuuksien esittelyyn itse ohjelmasisällössä. Tuotesijoittelu yhdistettynä mainoselementteihin mainoskatkoilla ja verkossa toimii tutkitusti tehokkaimmin.
  • BB:ssa on toteutettu myös menestyksekkäästi useita elintarvikelanseerauksia, kun asukkaat ovat päässeet maistelemaan mainostajan uutuustuotteita satojen tuhansien silmäparien seuratessa kotisohvalta käsin.
  • BB-talossa eletään tavallista arkea, johon kuuluu kaikki ne tuotteet, joita ostamme lähimarketista itsekin.
  • BB:n mainostajakumppani voi kommunikoida Big Brotherin yli 100 000 sosiaalisen median seuraajan kanssa, ja aktivoida heidät esim. tehtäväsuunnitteluun tai äänestämään, minkälaisia herkkuja he haluaisivat BB-talon asukkaille tarjottavan perjantai-illallisella.
  • Big Brotherissa mainostajan tuote voidaan tuoda taloon jopa muutaman päivän varoitusajalla!

Big Brother on monipuolinen alusta mainonnalle

Big Brother tarjoaa lähes jokaiselle mainostajalle sopivan, mutta uniikiksi käsikirjoitettavan mediapaletin tuotesijoittelun ja mediaelementtien kera. Big Brotherin monipuolisuus media-alustana on vakuuttanut myös lukuisia uusia mainostajia mukaan ohjelmaan.

"Julkkis Big Brother on jo yhdeksäs BB-kausi Suomessa, ja ilmiö ei osoita täälläkään hiipumisen merkkejä. Big Brother on edelleen ainoa tv-ohjelma, joka tavoittaa jokaisena arki-iltana satoja tuhansia silmäpareja niin tv:ssä kuin verkossa. Myös Radio Nova seuraa tiivisti talon tapahtumia", summaa vastaava kaupallinen tuottaja Tony Stepanow.

Kysy lisätietoja yhteistyöstä BB:ssa suoraan Tonylta:

Tony Stepanow

Tony Stepanow, vastaava kaupallinen tuottaja

puh. 050 506 0220

tony.stepanow (a) mtvmedia.fi

Lue lisää:

Käytämme Spotti.fi-sivustollamme evästeitä parantaaksemme palvelumme käyttökokemusta. Jatkamalla palvelun käyttöä hyväksyt evästeiden käytön. Tutustu päivitettyyn tietosuojakäytäntöömme