MTV3:n kevään uutuus KIDSing tarjoaa monipuolisia yhteistyömahdollisuuksia

KIDSing on uusi kotimainen koko perheen viihdeohjelma Maikkarin prime timessa keväällä 2013.
Se on hyväntuulinen laulukilpailu alakouluikäisille lapsille, jotka saavat loistaa perheidensä ja taustajoukkojen tukemina. MTV MEDIAn monimediallinen ympäristö ja Fremantlemedian kehittämä kotimainen ohjelmakonsepti mahdollistavat useita tehokkaita kaupallisia yhteistyömuotoja.

Kaupalliset hyödyntämismahdollisuudet

Perinteisen katkomainonnan rinnalla mainostajat pääsevät lähemmäksi ohjelman kohderyhmää esimerkiksi seuraavien yhteistyömuotojen avulla:

Pääyhteistyökumppanuus:

  • Pääyhteistyökumppanuuteen kuuluu koko ilmiön haltuunotto ja sen tehokas hyödyntäminen MTV3-kanavalla, Katsomossa, MTV.fissä ja Radio Novassa. Pääyhteistyökumppani näkyy ohjelman kaikessa ennakkomainonnassa televisiossa ja netissä Maikkarilla, halutessaan jo ohjelman rekrytointivaiheessa. Ohjelmaan otetaan kolme pääyhteistyökumppania.

Muut yhteistyömuodot:

  • Promootiokumppanuus, jossa asiakkaan brändi linkitetään ohjelmabrändin kautta asiakkaan omaan markkinointiviestintään, sisältää taktisia elementtejä
  • Tapahtumakumppanuudet yhdistettynä aktivoivaan nettimainontaan
  • Tuotesijoittelukumppanuudet soveltuville tuotteille
  • Net only -kumppanuudet
  • Lisenssioikeudet yms.

KIDSingin ohjelmatiedot:

  • Ohjelmakausi keväällä 2013
  • 13 jaksoa ja 13 pikauusintaa
  • Rekrytoinnit alkavat 10/2012
  • Esikarsinnat 1-2/2013

Katsomo-video ei ole saatavilla

Käytämme Spotti.fi-sivustollamme evästeitä parantaaksemme palvelumme käyttökokemusta. Jatkamalla palvelun käyttöä hyväksyt evästeiden käytön. Tutustu päivitettyyn tietosuojakäytäntöömme