Pulju.net: Yhteistyö Big Brotherissa näkyi verkkomyynnissä välittömästi

Verkkokauppa Pulju.net markkinoi tuotteitaan Big Brotherissa kattavalla tuotesijoittelunäkyvyydellä. Rinnalle otettu spottimainonta kasvatti verkkokaupan kävijämääriä ja myyntiä entisestään. Kävijämäärät myös jäivät korkeammalle tasolle Big Brotherin päätyttyä.

Katso Pulju.netin verkkokauppiaan Roope Peltolan haastattelu BB-yhteistyöstä:

Katsomo-video ei ole saatavilla

Big Brother 2011 -menestystarina: Pulju.net

1. Tavoitteet

Verkkokauppa Pulju.netin tunnettuuden ja asiakaskunnan kasvattaminen.

2. Kampanjan rakenne

Monipuolinen tuotesijoittelunäkyvyys: sisustusta ja päivittäistavaroita, näkyvyyttä päivä- ja viikkotehtävissä. Lisäksi spottimainontaa BB-kauden loppupuolella.

3. Kampanjan tulokset

Kävijämäärät kasvoivat heti yhteistyön alkaessa, mutta spottimainonta kasvatti kävijämääriä huomattavasti. Ennen joulua BB-talossa ollut "laatikkotehtävä" toin kaikkien aikojen kävijäennätyksen. Asiakaskunta kasvoi huomattavasti yhteistyön aikana.

Lue lisää:

>> Kysy lisää asiakasvastaavaltasi tai jätä yhteydenottopyyntö

Käytämme Spotti.fi-sivustollamme evästeitä parantaaksemme palvelumme käyttökokemusta. Jatkamalla palvelun käyttöä hyväksyt evästeiden käytön. Tutustu päivitettyyn tietosuojakäytäntöömme