Reino-tossut: Big Brother toimii konkreettisesti myynnintekijänä

Reino- ja Aino-tossuistaan tunnettu Kotikenkä Oy lanseerasi uuden Petri Nygård -Reino-malliston. Näkyvyys Big Brotherissa kasvatti heti myyntiä ja kävijämääriä reinokauppa.fissä. Vuoden 2011 kymmenestä parhaasta myyntipäivästä 7-8 tehtiin Big Brother -kampanjan aikana.

Katso reinokauppa.fin vastaavan Linda Huhtisen haastattelu yhteistyön tuloksista:

Katsomo-video ei ole saatavilla

Big Brother 2011 -menestystarina: Reino-tossut

1. Tavoitteet

Uusien Petri Nygård -Reinojen lanseeraus, nuoremman kohderyhmän tavoittaminen sekä verkkokauppa reinokauppa.fin tunnettuuden kasvattaminen.

2. Kampanjan rakenne

Yhteistyö sisälsi muun muassa promootion BB-talossa (Petri Nygårdin keikka), tuotesijoittelunäkyvyyttä (uudet Reinot jaettiin kaikille asukkaille), artikkeliyhteistyötä Sub.fissä sekä spottimainontaa Big Brotherin katkoilla.

3. Kampanjan tulokset

Heti kampanjan ensimmäisenä päivänä reinokauppa.fissä tehtiin kävijäennätys. Kampanjan aikana myös muiden verkkokauppatuotteiden myynti kasvoi. Vuoden 2011 kymmenestä parhaasta myyntipäivästä 7-8 tehtiin Big Brother -kampanjan aikana. Myynti ja kävijämäärät säilyivät korkeammalla tasolla yhteistyön päätyttyäkin.

Lue lisää:

>> Kysy lisää asiakasvastaavaltasi tai jätä yhteydenottopyyntö

Käytämme Spotti.fi-sivustollamme evästeitä parantaaksemme palvelumme käyttökokemusta. Jatkamalla palvelun käyttöä hyväksyt evästeiden käytön. Tutustu päivitettyyn tietosuojakäytäntöömme