Split Screen -ratkaisulla huomiota taktiselle viestille

Split Screen eli jaetun tv-ruudun mainonta on kaikilla MTV:n tv-kanavilla onnistuva erikoisratkaisu, jonka valttina ovat taktisuus ja dynaamisuus.

”Split screen -mainonnan ehdoton etu on se, että siinä voi olla hyvinkin taktinen viesti - myös spiikattuna”, kertoo erikoisratkaisuista vastaava tuotepäällikkö Ulla Grönfors MTV:ltä.

10 sekuntinen mainos ajetaan lopputekstien yhteydessä. Split Screen -mainonta onnistuu kaikilla MTV:n tv-kanavilla ja kaikkien ohjelmien yhteydessä - pois lukien MTV Uutiset ja nyt keväällä vaaliohjelmat.

Esimerkki spiikillä:

Esimerkkejä ilman spiikkejä:


”Huomioarvojen kannalta paras lopputulos saadaan, kun Split Screen -mainontaa käytetään osana ohjelmayhteistyötä. Ohjelmayhteistyötunnisteissa voidaan nostaa esiin asiakkaan brändiä vahvistavaa viestiä ja Split Screenissä tarinaa syvennetään ja aktivoidaan taktisella viestillä”, Hartoneva taustoittaa.

Dynaamiset mahdollisuudet

Split Screen -mainontaa voi tehdä ajastetusti tai dynaamisesti livenä. Dynaaminen Split Screen tarkoittaa sitä, että mainos ajetaan ulos MTV:n toimesta sovitulla napinpainalluksella.

”Esimerkiksi, tämän vuoden Suuri Journalistipalkinto -gaalassa palkittiin Vuoden kirja. Teimme asiakkaallemme Adlibrikselle valmiiksi mainokset kaikista voittajaehdokaskirjoista. MTV3-kanavalla esitetyn gaalan lopussa ajoimme ulos voittaneen kirjan mainoksen.”

Katso esimerkki:


”Dynaaminen kampanja edellyttää erityistä suunnitelmallisuutta, mutta se mahdollistaa viestin muuttamisen lennossa, suoran ohjelman tapahtumien ja tarinan mukaan.”

Kiinnostuitko Split Screen -ratkaisusta?


Käytämme Spotti.fi-sivustollamme evästeitä parantaaksemme palvelumme käyttökokemusta. Jatkamalla palvelun käyttöä hyväksyt evästeiden käytön. Tutustu päivitettyyn tietosuojakäytäntöömme