TV:n katkomainonta

Mainoskatkoilta voi ostaa mainosaikaa ohjelmaostamisella, kohderyhmäkaupalla tai näitä ostotapoja yhdistämällä. Mainostajan tavoitteet ratkaisevat, minkälainen kampanjarakenne on tehokkain ja tuottoisin. Katkomainonnan kampanja voi olla sekä valtakunnallinen että paikallinen.

Kohderyhmäkauppa

Kohderyhmäkaupassa voit ostaa ohjelmien sijaan kontakteja. Mainoksesi sijoitellaan halutun kohderyhmän tavoittaviin ohjelmiin ns. kelluvasti eli tarkkoja esitysajankohtia ja ohjelmayhteyksiä ei voi määritellä etukäteen.

Jokaisella MTV:n tv-kanavalla on valikoimassa erilaisia kohderyhmiä, joista voit valita brändillesi juuri sopivan yleisön. Kohderyhmäkauppa sopii mainostajalle, joka haluaa saavuttaa tietyn kohderyhmän tehokkaasti.

Ohjelmaostaminen

Kun mainostettavalle tuotteelle tai brändille mediaympäristö on tärkeä ohjelmaostamisella voit määritellä minkä ohjelmien mainoskatkoilla tv-mainoksesi esitetään.

Mainonnan viestiä tukeva ohjelmaympäristö parantaa mainonnan huomaamista ja tehoa. MTV:n tv-kanavilta löydät esimerkiksi kansan suuret joukot tavoittavat kotimaiset ilmiö- ja puheenaiheohjelmat, uutiset ja ajankohtaistohhelmat, urheilua, elokuvia ja ulkomaisi laatusarjoja. Ohjelmaostamisessa ohjelmat, esitysten lukumäärä ja esityspäivät sovitaan kampanjassa etukäteen.

Eri ostotapojen yhdistelmät

Kampanja voidaan myös rakentaa myös yhdistämällä molempia ostotapoja. Tällä tavoin kampanjassa yhdistetään ohjelmaostamisella valikoidut laadukkaat ohjelmaympäristöt kohderyhmäkaupan kustannustehokkuuteen. Kampanja saa kohderyhmäkaupalla myytävissä kohderyhmissä myyntiehtojen mukaisen takuun.


Käytämme Spotti.fi-sivustollamme evästeitä parantaaksemme palvelumme käyttökokemusta. Jatkamalla palvelun käyttöä hyväksyt evästeiden käytön. Tutustu päivitettyyn tietosuojakäytäntöömme