Kohderyhmäkaupan segmentit nyt tarjolla ohjelmalliseen ostamiseen

MTV:n verkkomainonnan 25 kiinnostusaluesegmenttiä on nyt tarjolla Adformin DMP:ssä 31.8.2015 alkaen.

Datasegmentit on rakennettu Enreach Solutions Oy:n tarjoamalla tekniikalla ja ovat käytössä kaikkiin ohjelmallisesti ostettaviin verkkokampanjoihin, riippumatta siitä, onko itse kampanjan mainosinventaari ostettu MTV:n verkkomedioista.  

Yhdistämällä samaan kampanjaan MTV:n mainosinventaari sekä kiinnostussegmentit, MTV myöntää kiinnostusalueiden CPM-hinnasta 25 % alennuksen.

Uudella tuotteistuksella MTV hakee entistä suurempaa kaupallista hyötyä jalostamastaan kävijädatasta. Laadukkaan kotimaisen datainventaarin entistä helpompi hyödyntäminen ohjelmallisen ostamisen markkinassa auttaa myös mediatoimistoja toimivien verkkokampanjoiden toteuttamista.

Tuttuun tapaan kiinnostus- sekä muut kohderyhmäkaupansegmentit ovat yhä käytössä myös takuunäyttökampanjoihin MTV:n mediamyynnin kautta.

Lisätiedot:

Jasse Marin, MTV:n Digikehitys
jasse.marin@mtv.fi 

Käytämme Spotti.fi-sivustollamme evästeitä parantaaksemme palvelumme käyttökokemusta. Jatkamalla palvelun käyttöä hyväksyt evästeiden käytön. Tutustu päivitettyyn tietosuojakäytäntöömme