Mainosta MTV:n verkossa päätelaiteriippumattomasti

MTV tuo tammikuussa 2016 markkinoille uuden display- eli bannerimainostuotteen. Päätelaiteriippumaton display -kampanjassa mainostaja saa verkkokampanjansa samalla tilauksella myös MTV:n mobiiliin.

MTV on tarjonnut samankaltaista päätelaiteriippumatonta kampanjavaihtoehtoa jo videomainonnan puolella, ja hyvien kokemusten pohjalta samaa idea tuodaan bannerimainontaan.

”Päälaiteriippumaton display -tuotteen avulla haluamme madaltaa mainostajan kynnystä kokeilla mobiilimainontaa kampanjointinsa ohessa”, kertoo MTV:n display-mainonnasta vastaava tuotepäällikkö Maarit Ruuth.

Miten päätelaiteriippumaton display -kampanja toimii?

Maarit kertoo: ”Lähdemme liikkeelle yksinkertaisesti: Mainostaja tilaa yhden näyttömäärän ja toimittaa kahdenmuotoiset bannerit, joita sijoittelemme MTV.fi-kävijöiden selaimien kokoihin parhaiten sopivilla tavoilla."

"Käytännössä MTV.fi-kävijän laitevalinta määrittelee kumpaa banneria hänelle näytetään. Kaikki MTV.fin kohdennusvaihtoehdot, kuten kohderyhmäkauppa, osio-, alue- tai kellonaikakohdistukset, ovat käytössä myös päätelaiteriippumattomassa displayssa. Kampanjasta raportoidaan sekä yhteistulokset että materiaalikohtaiset tulokset.”

Myös nykyiset display-tuotteet jäävät ennalleen, eli mainostaja voi jatkossakin tilata erikseen desktop-mainontaa ja mobiilimainontaa.

”Tavoitteenamme on kehittää display-mainonnan mahdollisuuksia ja tuotteita myös tulevaisuudessa. Testaamme kevään aikana uusia responsiivisia ratkaisuja, ja myös erilaiset järjestelmäpäivitykset tarjoavat uusia mahdollisuuksia bannerimainonnan kehittämiseen”, summaa Maarit.

Lisätiedot:
Maarit Ruuth, MTV:n digikehitys
maarit.ruuth (a ) mtv.fi, puh. 010 300 5128

Käytämme Spotti.fi-sivustollamme evästeitä parantaaksemme palvelumme käyttökokemusta. Jatkamalla palvelun käyttöä hyväksyt evästeiden käytön. Tutustu päivitettyyn tietosuojakäytäntöömme