Aktivoi ja kohdenna verkossa

MTV tarjoaa mainostajalle kattavan verkkomainonnan valikoiman display-mainonnasta video- ja mobiilimainontaan. Verkkomainontaa voi toteuttaa sekä valtakunnallisesti että paikallisesti kohdistettuna.

Näin verkkomainonta toimii:

  • Taktinen, aktivoiva ja muistuttava media
  • Kiinnostava ja laadukas sisältö: viihdettä, uutisia, urheilua ja lifestylea
  • Kustannustehokas
  • Hyvä mielikuva: MTV.fi on suomalaisten mediapäättäjien mielestä kiinnostavin verkkomedia (TNS Gallup, Online Advertising 2012)
  • Laadukkaat kontaktit: MTV toteuttaa näyttöpohjaiset kampanjat inscreen-näyttöinä. Inscreen-näyttö tarkoittaa, että vähintään 50% display-mainoksesta on näkynyt vähintään yhden sekunnin käyttäjän selaimella. Inscreen-mainosnäytöt parantavat kampanjoiden klikkiprosentteja merkittävästi.

Videomainonta MTV Katsomossa

MTV Katsomo tarjoaa MTV:n vapaasti katsottavien kanavien ja maksukanavien ohjelmia sekä suoratoistona kanavia MTV3, Sub ja AVA.

MTV Katsomossa tehdään videokäynnistyksiä10 miljoonaa kuukaudessa.

Näin Katsomo toimii:

  • Hyvin profiloituva
  • Rytmittää kampanjaa
  • 30 % Katsomon käyttäjistä ei omista TV:tä
  • Kasvattaa huomioarvoja jopa 10 %

Mobiilimainonnan suosio kasvaa

Netin käyttö kännykällä jatkaa kasvuaan, ja arviolta yli miljoona suomalaista käyttää nettiä päivittäin kännykällään.

Mobiili on kustannustehokas media, kun haluat tavoittaa ihmiset juuri ennen ostohetkeä.

Heräsikö kysymyksiä verkkomainonnasta?

Käytämme Spotti.fi-sivustollamme evästeitä parantaaksemme palvelumme käyttökokemusta. Jatkamalla palvelun käyttöä hyväksyt evästeiden käytön. Tutustu päivitettyyn tietosuojakäytäntöömme