MTV.fin mainonnanhallintajärjestelmä vaihtuu - luvassa parannuksia display-ratkaisuihin

MTV vaihtaa MTV.fin mainonnanhallintajärjestelmän toukokuun aikana Adformin PPAS-järjestelmään. Vaihdos tuo parannuksia display-mainonnan ratkaisuihin ja kampanjoiden buukkauksiin.

"Olimme etsineet pidemmän ajan display-mainonnan tarpeisiimme sopivaa ja modernia mainonnanhallintajärjestelmää. Syksyllä tehdyn kartoituksen pohjalta valitsimme järjestelmän toimittajaksi Adformin, jonka tarjoama PPAS-järjestelmä ratkaisee monta MTV.fin teknistä ja kaupallista kehitystarvetta", taustoittaa display-mainonnan kehityspäällikkö Maarit Ruuth MTV:ltä.

Minkälaisia uudistuksia Adformin järjestelmä tarjoaa?

"Ensinnäkin, Adformin PPAS-järjestelmä tarjoaa runsaan Rich media -valikoiman, josta löytyy paljon videomahdollisuuksia myös displayhin. MTV:llä videomainonta tärkeässä roolissa, ja haluamme tarjota markkinan laadukkaimmat videomainonnan ratkaisut myös displayn puolella", kertoo Maarit ja jatkaa:

"Toisekseen, PPAS tarjoaa holistisen mallin mainonnan optimointiin: mainosnäyttöjen jakelu optimoidaan sekä kampanjoille että MTV:n inventaarille parhaalla tavalla."

"Parannusta on myös se, että saamme mainonnanhallintajärjestelmän vaihdon yhteydessä ohjelmalliset ostot samalle viivalle takuunäyttökampanjoiden kanssa, eli ostotavalla ei ole enää niin suurta merkitystä saatavissa olevaan inventaarin määrään."

"Lisäksi Adformilla on laaja tekninen taustajoukko tukenamme ja saamme tarpeen mukaan apua sekä uusien mainosmuotojen toteutuksessa että sivuston teknisessä set-upissa. Myös yhteistyö MTV:n ja Adformin välillä on ollut sujuvaa."

"Tulevien kuukausien aikana tulemme keskittymään myös sellaisiin kehityskohteisiin, jotka ovat odottaneet uutta mainonnanhallintajärjestelmää, kuten inscreen-mainonnan sekä geo-kohdennuksen jatkokehitys."

Miten siirtymä uuteen mainonnanhallintajärjestelmään voi näkyä MTV.fin kampanjoissa?

”Vaihdamme MTV.fi:n nykyisen mainonnanhallintajärjestelmän toukokuun aikana vaiheittain Adformin PPAS-järjestelmään. Järjestelmän vaihto saattaa näkyä pieninä katkoksina raportoinnissa tai yksittäisten mainospaikkojen latautumisessa sekä tuo mukanaan joitakin muutoksia mainosmuotojen rakennusohjeisiin. Kerromme niistä mahdollisimman pian, kun saamme muutostarpeet kartoitettua", Maarit lupaa.

MTV käyttää palveluissaan evästeitä tarjotakseen paremman käyttökokemuksen. Pyydämme sinua perehtymään uudistuneeseen tietosuoja- ja evästekäytäntöömme, joka on saatavissa osoitteessa www.mtv.fi/yritys/tietosuoja.