MTV.fin ratkaisuja



Näin verkkomainonta toimii:

  • Taktinen, aktivoiva ja muistuttava media
  • Kiinnostava sisältö: Verkkomedioistamme löytyy viihdettä, uutisia, urheilua ja lifestyle-sisältöjä
  • Kustannustehokas
  • Laadukas mediaympäristö ja hyvä mielikuva: MTV.fi on suomalaisten mediapäättäjien mielestä kiinnostavin verkkomedia (TNS Gallup, Online Advertising 2012)

Näyttöpohjainen display-mainonta

MTV.fissä vierailee viikoittain yli 2 miljoonaa eri kävijää.

  • Laadukkaat kontaktit: MTV toteuttaa ainoana kotimaisena mediana näyttöpohjaiset kampanjat inscreen-näyttöinä. Inscreen-näyttö tarkoittaa, että vähintään 50% display-mainoksesta on näkynyt vähintään yhden sekunnin käyttäjän selaimella. Inscreen-mainosnäytöt parantavat kampanjoiden klikkiprosentteja merkittävästi.
  • Kohderyhmäkauppa parantaa näyttöpohjaisten kampanjoiden tuloksia kautta linjan. Kohderyhmäkaupassa kampanjan voi kohdistaa esimerkiksi kävijöiden sukupuolen, iän ja kiinnostusalueiden mukaan.
  • Alueellinen display-mainonta: Verkkokampanjan voi kohdistaa myös paikallisesti.
  • Muista myös muut mahdollisuudet: aikapohjainen, klikkipohjainen ja tulospohjainen verkkomainonta sekä - älypuhelimien yleistyessä koko ajan suosiotaan kasvattava mobiilimainonta

Käytämme Spotti.fi-sivustollamme evästeitä parantaaksemme palvelumme käyttökokemusta. Jatkamalla palvelun käyttöä hyväksyt evästeiden käytön. Tutustu päivitettyyn tietosuojakäytäntöömme