MTV:n ja Aller Median data-seminaarissa kuultiin konkretiaa ja caseja datan roolista markkinoinnissa

MTV ja Aller Media järjestivät 31.5.2017 yhteisen seminaarin datan roolista markkinoinnissa. Puheenvuoroissa käytiin läpi konkreettisia esimerkkejä ja caseja datasta markkinointipäättäjän, mediatoimiston ja eettisyyden näkökulmasta. Katso puheenvuorot!

Ulla Koret, Danske Bank: "Jokainen yritys luo oman data-polkunsa"

Danske Bankin markkinointijohtaja Ulla Koret kävi läpi puheenvuorossaan, mikä on datan konkreettinen rooli markkinoinnissa ja sen eri kohtaamispisteissä. Kuten markkinoinnissa yleensäkin, myös datan tavoitteellinen käyttö lähtee aina liiketoiminnan tavoitteista. Ulla avasi inspiroivassa esityksessään myös, miten yrityskulttuurista voidaan luoda data-lähtöistä - mitä se vaatii yritysjohdolta tai tiimiläisten osaamiselta?


Miikka Rahikainen, Dagmar: "Tehokkaaseen markkinointiviestintään vaaditaan aina dataa"

Mediatoimisto Dagmarin Digital Manager Miikka Rahikainen kävi läpi, miten eri tavalla dataa hyödynnetään mediatoimiston näkökulmasta. Miten valitaan se tuloksellisin data? Entä miten dataa ostetaan? Minkälaisia markkinoinin data-trendejä on nousussa?


Anna Paimela: "Datan läpinäkyyvyys tulee entistä tärkeämmäksi"

Iconics Consultingin juristi Anna Paimela toi esityksessään tärkeän näkökulman dataan: EU:n tuleva tietosuoja-asetus ja sen asettamat kehykset datan ja henkilötietojen käytölle. Tulevaisuudessa datalta edellytetään läpinäkyvyyttä ja avoimuutta: Miten data on kerätty? Mitä tietoa on kerätty? Miten dataa säilytetään?


MTV + Aller Datan uudet tuulet

Sini Kervinen Aller Mediasta ja Simo Könönen MTV:ltä kertovat MTV:n ja Aller Median Rikastamon ainutlaatuisen datayhteistyön uusista tuulista. Minkälaisia kohderyhmiä datayhteistyö tarjoaa? 


Kaipaatko lisätietoa dataratkaisuista?

Käytämme Spotti.fi-sivustollamme evästeitä parantaaksemme palvelumme käyttökokemusta. Jatkamalla palvelun käyttöä hyväksyt evästeiden käytön. Tutustu päivitettyyn tietosuojakäytäntöömme