Ei ole sellaista jyväskyläläistä, jota emme tavoittaisi

Medioiden käyttö sähköistyy. Sähköiset mediat tarjoavat ajasta ja paikasta riippumattomia kohtaamisia kohderyhmäsi kanssa.

Ilmiöiden jäljillä Jyväskylässä

MTV:n Ilmiöiden jäljillä -aluekiertue kävi vierailulla Jyväskylässä 13.11. Keskustelun aiheena, miten syntyvät kansainväliset tapahtumailmiöt kuten Neste Oil Rally ja Nordic Business Forum? Mitä muuta uutta tehdään Jyväskylässä? Keskustelijoina ovat Nordic Business Forumin perustaja ja toimitusjohtaja Hans-Peter Siefen ja Digitalist Networkin perustaja Ville Tolvanen. Moderaattorina toimii Enbuske & Linnanahde Crew -ohjelmista tuttu Aki Linnanahde. Katso video:


Ajankäyttö medioittain - Keski-Suomi

Mediakäytöstä 90 % vietetään Keski-Suomen alueella sähköisissä medioissa, kun taas mediapanostukset menevät perinteiseen malliin.

Tavoittavuudet medioittain

Sähköiset mediat tavoittavat ylivoimaisesti parhaiten myös Keski-Suomen näkyvyysalueella asuvat. Netti ja erityisesti mobiili ovat vahvassa kasvussa, maksulliset mediat laskussa.

MTV:llä vahva suhde keskisuomalaisiin

MTV:n mediat tavoittavat lähes jokaisen Keski-Suomen näkyvyysalueen asukkaan viikoittain. MTV3 tavoittaa 80 % keskisuomalaisista viikossa (koko väestöstä 77 %) ja MTV yhteensä 89 %: MTV3, MTV.fi ja MTV Katsomo.

Keski-Suomen katsotuimmat ohjelmat

Viihde, urheilu ja uutiset uppoavat myös Keski-Suomessa.

Ota yhteyttä ja tehdään tuloksellista mainontaa yhdessä!

Marko Heikkilä
asiakkuuspäällikkö
puh. 010 300 5242
email: marko.heikkila@mtv.fi

Käytämme Spotti.fi-sivustollamme evästeitä parantaaksemme palvelumme käyttökokemusta. Jatkamalla palvelun käyttöä hyväksyt evästeiden käytön. Tutustu päivitettyyn tietosuojakäytäntöömme