Ei ole sellaista lahtelaista, jota emme tavoittaisi

Medioiden käyttö sähköistyy. Sähköiset mediat tarjoavat ajasta ja paikasta riippumattomia kohtaamisia kohderyhmäsi kanssa.


Ilmiöiden jäljillä Lahdessa

MTV:n Ilmiöiden jäljillä -aluekiertue kävi vierailulla Lahdessa 3.12. Keskustelun aiheena, miten rakennetaan globaali, aidosti kansainvälinen yrityskulttuuri? Millä valteilla Lahti kilpailee osaajista pääkaupunkiseudun kanssa? Keskustelijoina ovat L-Fashion Groupin toimitusjohtaja Vesa Luhtanen ja Digitalist Networkin perustaja Ville Tolvanen. Moderaattorina toimii Enbuske & Linnanahde Crew -ohjelmista tuttu Tuomas Enbuske.


Ajankäyttö medioittain - Päijät-Häme

Mediakäytöstä 90 % vietetään Päijät-Hämeen alueella sähköisissä medioissa, kun taas mediapanostukset menevät perinteiseen malliin.

Tavoittavuudet medioittain

Sähköiset mediat tavoittavat ylivoimaisesti parhaiten myös Päijät-Hämeen näkyvyysalueella asuvat. Netti ja erityisesti mobiili ovat vahvassa kasvussa, maksulliset mediat laskussa.

MTV:llä vahva suhde Päijät-Hämeessä

MTV:n mediat tavoittavat lähes jokaisen Päijät-Hämeen näkyvyysalueen asukkaan viikoittain. MTV3 tavoittaa 83 % keskisuomalaisista viikossa (koko väestöstä 77 %) ja MTV yhteensä 90 %: MTV3, MTV.fi ja MTV Katsomo.

Päijät-Hämeen katsotuimmat ohjelmat

Viihde, urheilu ja uutiset uppoavat myös Päijät-Hämeessä. 

Käytämme Spotti.fi-sivustollamme evästeitä parantaaksemme palvelumme käyttökokemusta. Jatkamalla palvelun käyttöä hyväksyt evästeiden käytön. Tutustu päivitettyyn tietosuojakäytäntöömme