Ei ole sellaista savolaista, jota emme tavoittaisi

Medioiden käyttö sähköistyy. Sähköiset mediat tarjoavat ajasta ja paikasta riippumattomia kohtaamisia kohderyhmäsi kanssa.

Ilmiöiden jäljillä Kuopiossa

MTV:n Ilmiöiden jäljillä -aluekiertue kävi vierailulla Kuopiossa 12.11. Keskustelun aiheena oli, miten Savossa rakennetaan ilmiöitä yhdessä ja saadaan enemmän aikaiseksi? Keskustelijoina ovat Kuopio-Tahko Markkinointi Oy:n hallituksen jäsen ja Osuuskauppa PeeÄssän toimialajohtaja Ville Puustinen ja Digitalist Networkin perustaja Ville Tolvanen. Moderaattorina toimii Enbuske & Linnanahde Crew -ohjelmista tuttu Aki Linnanahde. Katso video:



Ajankäyttö medioittain - Pohjois-Savo



Mediakäytöstä 90 % vietetään Pohjois-Savon alueella sähköisissä medioissa, kun taas mediapanostukset menevät perinteiseen malliin.

Tavoittavuudet medioittain



Sähköiset mediat tavoittavat ylivoimaisesti parhaiten myös Pohjois-Savon näkyvyysalueella asuvat. Netti ja erityisesti mobiili ovat vahvassa kasvussa, maksulliset mediat laskussa.

MTV:llä vahva suhde savolaisiin


MTV:n mediat tavoittaa lähes jokaisen Pohjois-Savon näkyvyysalueen asukkaan viikoittain. MTV3-kanava tavoittaa  Pohjois-Savon alueella viikossa 80 % (koko väestöstä 77 %), mikä on enemmän kuin väestö keskimäärin.  MTV tavoittaa Pohjois-Savossa yhteensä 86 % väestöstä (MTV3, MTV.fi ja MTV Katsomo).  

Pohjois-Savon katsotuimmat ohjelmat


Viihde, urheilu ja uutiset uppoavat myös savolaisiin. 




Käytämme Spotti.fi-sivustollamme evästeitä parantaaksemme palvelumme käyttökokemusta. Jatkamalla palvelun käyttöä hyväksyt evästeiden käytön. Tutustu päivitettyyn tietosuojakäytäntöömme