Ei ole sellaista varsinaissuomalaista, jota emme tavoittaisi

Medioiden käyttö sähköistyy. Sähköiset mediat tarjoavat ajasta ja paikasta riippumattomia kohtaamisia kohderyhmäsi kanssa.


Ilmiöiden jäljillä Turussa

MTV:n Ilmiöiden jäljillä -aluekiertue kävi vierailulla Turussa 27.11. Keskustelun aiheena, millainen olisi sitten urheiluilmiön menestysresepti? Miten voisit varmistaa onnistumisen urheiluilmiön rakentamisessa? Keskustelemassa TPS:n kapteeni Petteri Nummelin ja Digitalist Networkin perustaja Ville Tolvanen. Moderaattorina toimii Enbuske & Linnanahde Crew -ohjelmista tuttu AkiLinnanahde.

Ajankäyttö medioittain - Varsinais-Suomi

Mediakäytöstä 90 % vietetään Varsinais-Suomen alueella sähköisissä medioissa, kun taas mediapanostukset menevät perinteiseen malliin.

Tavoittavuudet medioittain

Sähköiset mediat tavoittavat ylivoimaisesti parhaiten myös Varsinais-Suomen näkyvyysalueella asuvat. Netti ja erityisesti mobiili ovat vahvassa kasvussa, maksulliset mediat laskussa.

MTV:llä vahva suhde paikallisesti

MTV:n mediat tavoittavat lähes jokaisen Varsinais-Suomen näkyvyysalueen asukkaan viikoittain. MTV3 tavoittaa 74 % pirkanmaalaisista viikossa (koko väestöstä 77 %) ja MTV yhteensä 84 %: MTV3, MTV.fi ja MTV Katsomo.

Varsinais-Suomen katsotuimmat ohjelmat

Urheilu, uutiset ja viihde uppoavat myös Varsinais-Suomessa.




Käytämme Spotti.fi-sivustollamme evästeitä parantaaksemme palvelumme käyttökokemusta. Jatkamalla palvelun käyttöä hyväksyt evästeiden käytön. Tutustu päivitettyyn tietosuojakäytäntöömme