APS kansi

Voittaja: Alueen parhaat sekunnit - Etelä-Suomi

Etelä-Suomen parhaaksi alueelliseksi mainoksesi äänestettiin Heurekan erottuva mainos.

Heureka tulee hulluksi - Tiedekeskus Heureka

Katsomo-video ei ole saatavilla

"Heureka tulee hulluksi -näyttelyn tavoitteena oli jakaa tietoa mielenterveydestä ja kannustaa kävijöitä huolehtimaan omasta mielenterveydestään. Vakavaan aiheeseen tartuttiin ihmisläheisellä otteella ja kampanjan mallikasvoina olivatkin Heurekan omat työntekijät. Kampanja oli onnistunut erityisesti humoristisen ja aidon lähestymistapansa vuoksi", toteaa markkinointipäällikkö Heli Seppälä, Tiedekeskus Heurekasta.

Heureka, Heli Seppälän haastattelu

(pituus 2 min. 27")

Raadin ja äänestäjien kommentteja mainoksesta

Raikas ja persoonallinen.
Heurekamaisesti toteutettu mainos tykkäsin kovasti.
Mainos on hauska ja houkuttaa käymään näyttelyssä.
Mainos on lyhyt, mutta ytimekäs.
Mainos on erilainen ja herättää kiinnostukseni Heurekaa kohtaan.
Tehoaa lapsiin ja aikuisiin.
Mainos yhdistää hauskuutta ja informatiivisuutta eikä se ole liian pitkä ollakseen tylsä.
Siirtää mainoksen tunnetilan myös katsojaan
.

Tekijät

Mainostaja Tiedekeskus Heureka

  • Markkinointipäällikkö Heli Seppälä
  • Graafinen pääsuunnittelija Joonas Juutilainen
  • Valokuvaaja Kirill Lorech

Tuotantoyhtiö Creative Element Oy

  • Tuottaja Paula Eronen
  • Suunnittelu ja käsikirjoitus Paula Eronen ja Markku Alanko
  • Ohjaus Paula Eronen ja Eki Halkka
  • Jälkituotanto Eki Halkka

Käytämme Spotti.fi-sivustollamme evästeitä parantaaksemme palvelumme käyttökokemusta. Jatkamalla palvelun käyttöä hyväksyt evästeiden käytön. Tutustu päivitettyyn tietosuojakäytäntöömme