Extreme Marketing kansikuva

Markkinointi on extreme-laji - katso casevideot!

Markkinointi on nykyään extreme-laji, jolla tehdään huikeita tuloksia. Katso videot!

Case Stockmann - katso video!

Lyhyesti: Stockmannille tuotettiin omia viikoittaisia lyhytohjelmia AVA-kanavalle, jota tuettiin taktisella Split Screen -mainonnalla, kaupallisilla juonnoilla ja sosiaalisen median ratkaisuilla.

Haastattelussa Stockmannilta Satu Tuikkanen (Head of Brand and Campaign Production) ja Carita Segersven (PR & Event Specialist). 

Case Arla - katso video!

Lyhyesti: Arlan Presenting Partner -yhteistyö Putous-ohjelmassa piti sisällään mm. tuotesijoittelua, näkyvyyttä ohjelman ennakkomarkkinoinnissa, ohjelman alku- ja lopputunnisteissa, kanavaelementeissä, MTV.fissä sekä somessa.

Haastattelussa Arlan Brand & Category Manager Eetu Viuhkonen.


Case Kotipizza - katso video!

Lyhyesti: Pitkäjänteinen 8 viikon ohjelmayhteistyö Putous-ohjelmassa sisälsi mm. näkyvyyttä mainoskatkoilla, digipinnoissa MTV.fissä ja mobiilissa sekä reaaliaikaisen Instagram-kisan. Yhteistyöelementit jatkuivat Kotipizzan omalla Facebook-sivulla. 

Haastattelussa Kotipizza Oyj:n markkinointijohtaja Kaisa Karjalainen sekä strategi Johanna Kuosmanen


Case Moi Mobiili - katso video!

Lyhyesti: Kampanjointiin on kuulunut mm. spotti-mainontaa MTV:n kaikilla kanavilla ja MTV3:n ilmiöohjelmissa, ohjelmayhteistyötä MM-jääkiekon yhteydessä, isoja digipintoja MTV.fissä ja mobiilissa, videomainontaa MTV Katsomossa ja Videoverkostossa sekä natiivimainontaa. 

Haastattelussa Moi Mobiilin markkinoinnista vastaava Ulla Koivula.


MTV käyttää palveluissaan evästeitä tarjotakseen paremman käyttökokemuksen. Pyydämme sinua perehtymään uudistuneeseen tietosuoja- ja evästekäytäntöömme, joka on saatavissa osoitteessa www.mtv.fi/yritys/tietosuoja.

Hyvä asiakkaamme, tarjotaksemme teille entistä parempaa palvelua olemme päivittäneet MTV:n palveluiden käyttöehtoja. Voitte perehtyä ehtoihin, jotka ovat saatavissa osoitteessa www.mtv.fi/yritys/kayttoehdot