Extreme Marketing kansikuva

Markkinointi on extreme-laji - katso casevideot!

Tämän päivän markkinointi on extreme-laji, jolla tehdään huikeita tuloksia.

Case SuperPark - katso video!

Lyhyesti: Putous-ohjelmayhteistyön tavoitteena oli SuperParkin tunnettuuden vahvistaminen ja kiinnostuksen herättäminen erityisesti lapsiperheissä.

Asiakkaan extreme-vinkki markkinointiin:

”Putous on vaikuttava tv-ilmiö, joka jalkautuu somen lisäksi yhtä lailla koulujen pihoilla kuin perheiden ruokapöydissäkin käytyihin keskusteluihin.

Eija Gerlander, markkinointi- ja viestintäpäällikkö, SuperPark Oy

Case Vepsäläinen - katso video!

Lyhyesti: Pitkän tauon jälkeen Vepsäläinen palasi tv-mainonnan pariin loistavin tuloksin. 

Asiakkaan extreme-vinkki markkinointiin:

”Tuotannon pystyy tekemään nykyään myös kustannustehokkaasti, kun vaan sisältöidea on hyvä. Yksinkertainen viesti toimii, erotu kilpailijoista.”

Walter Ihanderi, markkinointijohtaja, Vepsäläinen Oy

Case Kotipizza - katso video!

Lyhyesti: Kotipizza lähti ylittämään edellisen vuoden myyntikasvuaan Putous-ohjelmayhteistyöllä keväällä 2017.

Asiakkaan vinkki extreme-markkinointiin:

”Aikaisemmin kohderyhmämme oli ”koko kansa” ts. yli 15-vuotiaat, nyt määrittelimme kohderyhmän tarkemmin. Jos halutaan kaikille jotain, niin se ei ole mitään kenellekään.”

Johanna Kuosmanen, strategi, Kotipizza Oyj

Case Moi Mobiili - katso video!

Lyhyesti: Mobiilioperaattoribrändi Moi Mobiili lähti rakentamaan tunnettuuttaan MTV:n kanavilla ja ilmiöohjelmissa.

Asiakkaan vinkki extreme-markkinointiin:

”TV ehdottomasti toimii välineenä, kun haluaa kasvattaa nopeasti brändin tunnettuutta. Tekemämme tutkimuksen mukaan TV:n ja brändikampanjan teho ohjata verkkokauppaan oli huippuluokkaa.”

Ulla Koivula, myynti ja markkinointi, Moi Mobiili


Käytämme Spotti.fi-sivustollamme evästeitä parantaaksemme palvelumme käyttökokemusta. Jatkamalla palvelun käyttöä hyväksyt evästeiden käytön. Tutustu päivitettyyn tietosuojakäytäntöömme