Kuukauden parhaat sekunnit kansi

Elämä hankalaa, mutta voitokasta

ETUSIVU

Helmikuu 2013

Katsomo-video ei ole saatavilla

TELEPORTTI

DNA OY

"Fantastinen filmi, joka erottuu selkeästi muista. Hervottoman hauska. Yksityiskohdat oli mietitty loistavasti. Mähönen on suomalaisuuden ilmentymä, joka on alkanut elää omaa elämäänsä.Loistava repliikki 'nykyisyys on ollut jonkin asteinen pettymys' ja huipennuksena Juhan af Grannin ilmestyminen."

Mainostaja

DNA OY

Markkinointijohtaja

KATI RIIKONEN

Markkinointipäällikkö

KATRIINA JOKELA-RUUSKANEN

Tuoteryhmän markkinointipäällikkö

RIIKKA JÄRVINEN

Mainostoimisto

HASAN&PARTNERS

Creative

MIKAEL NEMESCHANSKY

KARI PUUMALAINEN

Creative Strategist

TOBIAS WACKER

Producer

SIVI UITTO

CEO, Executive Creative Director

EKA RUOLA

Head of Integrated Production

TÄMER MOHSEN

Account Director

PANU NORDLUND

Account Manager

LIISA FRICK

Tuotantoyhtiö

ALSO STARRING

Ohjaaja

NALLE SJÖBLAD

Vastaava tuottaja

JOHANNES LASSILA

Kuvaaja

MIKAEL GUSTAFSSON

Leikkaaja

RASMUS WILEN

NALLE SJÖBLAD

Musiikki

HUMINA

TUOMAS SEPPÄNEN

Online ja värimäärittely

GENERATOR POST

Esiintyjä

RISTO KOPPERI

Mediatoimisto

TOINEN HELSINKI

Suunnittelija

ELINA HEINONEN

Tuottaja

JONNA GERLANDER

MARI OLLILA

Raati

JUHA HALMESVAARA

Mediatoimisto Voitto

JARKKO TOIJONEN

Rocky Advertising

MINNA LIUKKONEN

Mainostoimisto Konsepti

VILLE OHTONEN

SEK&Grey

TAUSTAT

HELMIKUU

Katsomo-video ei ole saatavilla

MÄHÖNEN - TELEPORTTI

DNA OY

"Sisältöjä käytetään yhä enemmän erilaisilla mobiililaitteilla, kuten tableteilla tai älypuhelimilla. Tähän tarvitaan yhä nopeampia verkkoyhteyksiä, mikä asettaa operaattoreille uusia vaatimuksia", markkinointijohtaja Kati Riikonen DNA:lta kertoo.

"DNA täyttää nämä vaaatimukset hyvin: EPSI-tutkimuksen mukaan DNA:n liikkuvan laajakaistan asiakkaat ovat Suomen tyytyväisimpiä ja vastaavasti Omnitelen tutkimuksen mukaan DNA:lla on Suomen nopein 3G-verkko."

"Nyt käynnissä olevan kampanjamme tavoite on tehdä tunnetuksi nopeita liikkuvan laajakaistan yhteyksiä, joita tarvitaan esimerkiksi kun halutaan katsella tv-kuvaa tabletilla.

Branditarinasta "Elämä hankalaa, DNA helpottaa" rakennettiin hyvin tietoisesti pidempiaikainen konsepti. Tutkimusten mukaan ihmiset pitävät mainossarjan rentoudesta ja arjen huumorista. "Teleportti" -kampanja on kolmas tästä sarjasta. Mähösen pohdintoja elämän kummallisuuksista kannattaa seurata jatkossakin", Kati Riikonen kehottaa.

Katso Kuukauden Parhaat Sekunnit MTV3-kanavalta pe 22.3. klo 23:50 ja Subilta la 23.3. klo 15:55. Seuraava Kuukauden Parhaat Sekunnit julkistetaan 26.4.2013.

SHORTLISTA

HELMIKUU

Mähönen/Tyhmät keksinnöt

Mainostaja

DNA

Mainostoimisto

hasan&partners

Tuotantoyhtiö

Also Starring Oy

Perustelut

Ollaan aidossa elämässä. Tarina kantaa spotin alusta loppuun. Osuva voice-over nivoo tarinan yhteen. Tunnelijuttu on tosi oivaltava.

Nainen lasien takana

Mainostaja

Instrumentarium

Mainostoimisto

TBWA Helsinki

Tuotantoyhtiö

Motel Royal

Perustelut:

Hieno tuhkimotarina.

Lauteet

Mainostaja

Saunalahti

Mainostoimisto

Bob Helsinki

Tuotantoyhtiö

Otto Tuotanto

Perustelut

Erityisen hyvät näyttelijäsuoritukset. Simppeli idea ja oivallinen toteutus. Hyvin kirjoitettu tarina, joka toimii.

Koskenlaskija

Mainostaja

Valio

Mainostoimisto

hasan&partners

Tuotantoyhtiö

Pohjantähti-Elokuva

Perustelut

Hyvä,eheä tarina ja korkeatasoinen tuotanto. Upea casting ja kuvaus. Näyttää ja maistuu Koskenlaskijalta.

Käytämme Spotti.fi-sivustollamme evästeitä parantaaksemme palvelumme käyttökokemusta. Jatkamalla palvelun käyttöä hyväksyt evästeiden käytön. Tutustu päivitettyyn tietosuojakäytäntöömme