Kuukauden parhaat sekunnit kansi

Kotipizzan uutuudet maistuivat

ETUSIVU

KESÄ-HEINÄKUU 2012

Katsomo-video ei ole saatavilla

MAINOSSARJA: KIIRASTULI, KOMISARIO, LIHAMESTARI, SÖRKKA

KOTIPIZZA MARKKINOINTIOSUUSKUNTA

"Toimiva, yhtenäinen mainossarja. Kasvaa osiensa myötä ja jää mieleen. Tarinat johtavat mainiolla tavalla tuotteeseen. Rennolla, mutta viitseliäällä otteella tehtyä mainontaa."

Mainostaja

KOTIPIZZA

MARKKINOINTIOSUUSKUNTA

Toimitusjohtaja

TIMO JALO

Mainostoimisto

KING

Copy

MIKKO ESKELINEN

AD

KIMMO KORHONEN

Projektipäällikkö

MERJA HERTZBERG

Asiakkuusjohtaja

SAMI HUIKO

Tuotantoyhtiö

MJÖLK

Ohjaaja

KARI KETONEN

Tuottaja

MARKO ANTILA

YRJÖ NIEMINEN

Tuotantopäällikkö

NINA ERWES

Kuvaaja

HENA BLOMBERG

Leikkaaja

IIKKA HESSE / JAMES POST

KARI MANKINEN / TOAST POST

Ääni

TIMO ANTTILA / HUMINA

Mediatoimisto

TOINEN

Suunnittelija

SANNA PARTANEN

Raati

MIKKO HEINO

EuroRSCG Oy

PETRI PESONEN

Bob Helsinki Oy

TOMMI SOLEHMAINEN

King

TUIJA VESANTO

Mainoskenttä Oy

TAUSTAT

KESÄ-HEINÄKUU 2012

Katsomo-video ei ole saatavilla

'KIIRASTULI, KOMISARIO, LIHAMESTARI, SÖRKKA'

KOTIPIZZA MARKKINOINTIOSUUSKUNTA

"Tuomme markkinoille vuosittain 5 - 10 uutuustuotetta. Joissain tapauksissa on kyseessä pitkään tuotekehityksessä jalostettu, tutkittu ja isolla panostuksella lanseerattu tuote, joka jää valikoimaan. Joskus on kyse enemmänkin markkinoinnista ja halusta tuottaa mielenkiintoisia kampanja-aihioita", kertoo Kotipizzan toimitusjohtaja Timo Jalo.

"Uutuuksilla pidetään mielenkiintoa yllä ja tyydytetään pizzan ystävien kokeilunhalua. Seuraamme trendejä maailmalta, ja otamme aktiivisesti vastaan palautetta ja ideoita 250 kotipizzayrittäjältämme tuotekehitysryhmämme edelleen jalostettavaksi. Yhteistyö teollisuuden toimittajien kanssa on tärkeässä roolissa, jotta osaisimme arvioida raaka-aineiden soveltuvuutta, saatavuutta ja käytettävyyttä uusissa tuotteissa."

"Uutuustuotteiden nimien kehittämisessä ja lanseerauksessa luotamme kuluttajaviestinnän ammattilaisiin. Keskustelemme aika-ajoin mainostoimistomme kanssa myös tuotevalikoimaan liittyvistä strategisista linjauksista. Toimisto tuo ideoita ja uutta ajattelua, mutta tuotteiden valinnasta päättävät aina Kotipizzan tuotekehitystyöryhmä ja yrittäjäkunta.

Suomifilmi-konseptiin ja kampanjan tuloksiin olemme oikein tyytyväisiä. Kesän neljästä kampanjapizzasta etenkin edullinen "Sörkka"-kotzone on ollut menestys. Myös 'Lihamestari' on erittäin onnistunut tuote", Jalo sanoo.

Katso Kuukauden Parhaat Sekunnit MTV3-kanavalta pe 24.8. klo 22:45 ja Subilta la 25.8. klo 17:55. Seuraava Kuukauden Parhaat Sekunnit julkistetaan 21.9.2012.

SHORTLISTA

KESÄ-HEINÄKUU

Sauvakävely/Kaalimato.com

Mainostaja

Kentonec Oy

Tuotantoyhtiö

FLMO OY

Perustelut

Yksinkertaisesti hauska.

Nordic Summer, Oodi ystävyydelle, WiFi

Mainostaja

Norwegian Air Shuttle

Mainostoimisto

N2

Tuotantoyhtiö

Fellowland

Perustelut

Toimiva ja aina vain kantava konsepti ansaitsee paikan shortilla. Kustannustehokas toteutus tukee lupausta.

Urheiludramaturgi / EM-Jalkapallo

Mainostaja

Veikkaus Oy

Mainostoimisto

TBWA Helsinki

Tuotantoyhtiö

Motel Royal

Perustelut

Hieno tarina pitää otteessaan. Jatkoa jo aiemmin palkitulle sarjalle.

Käytämme Spotti.fi-sivustollamme evästeitä parantaaksemme palvelumme käyttökokemusta. Jatkamalla palvelun käyttöä hyväksyt evästeiden käytön. Tutustu päivitettyyn tietosuojakäytäntöömme