Kuukauden parhaat sekunnit kansi

KPS syyskuu 2014: DNA - Teiltä meni juuri aikaa hukkaan

ETUSIVU

Syyskuu 2014

Katsomo-video ei ole saatavilla

TEILTÄ MENI JUURI AIKAA HUKKAAN

DNA

"Toimiva mainosfilmi, jonka tehokas viesti vakuuttaa katsojan jo ensimmäisellä katsomiskerralla. Filmi on innovatiivinen ja rikkoo pelisääntöjä."

Mainostaja

DNA

Brändi- ja markkinointijohtaja

ANU SHIBUTANI

Markkinointipäällikkö

TIIA TUOVINEN

Mainostoimisto

HASAN & PARTNERS

Asiakkuusjohtaja

PANU NORDLUND

Strategiajohtaja

MILLA KOKKO

Luova johtaja

MIKAEL NEMESCHANSKY

AD

RIKU ETELÄKOSKI

Copywriter

JUSSI PEKKALA

Projektipäällikkö

NINA KASKINEN

Tuotantoyhtiö

HASAN MOTION

Vastaava tuottaja

SIVI UITTO

Tuottaja

NIKLAS HARJU

Leikkaaja

ANDRE DEMONY & VILLE LAHTI

Äänisuunnittelu

TOAST POST / JARI TURUNEN

Post Production

HASAN MOTION

Mediatoimisto

TOINENPHD

Markkinointiarkkitehti

ELINA HEINONEN

Suunnittelija

PAULA KILPELÄINEN

Tuottaja

MIRKA RIKMAN & JONNA GERLANDER

Raati

PEKKA HAMBERG

Mainostoimisto MBE

PEKKA PALONKORPI

Mainostoimisto SMOY

PASI RÄIHÄ

Reputation

JUSSI SNICKER

Mainostoimisto Siberia

TAUSTAT

SYYSKUU

Katsomo-video ei ole saatavilla

TEILTÄ MENI JUURI AIKAA HUKKAAN

DNA

DNA:n mielikuvallinen tavoite oli tehdä selväksi DNA 4G-nopeuden hyöty ihmisen elämässä. DNA:n mainosfilmi ’Teiltä meni juuri aikaa hukkaan’ valittiin syyskuun Kuukauden Parhaat Sekunnit -kilpailun voittajaksi.

Raadin perustelut: ”Toimiva mainosfilmi, jonka tehokas viesti vakuuttaa katsojan jo ensimmäisellä katsomiskerralla. Filmi on innovatiivinen ja rikkoo pelisääntöjä.”

Koko kampanjan kohderyhmänä ovat brändikeskeiset elämysten sekä perhekeskeiset laadun metsästäjät.

Kampanja on herättänyt tunteita ja palautetta kampanjasta on tullut runsaasti. ”Ihmiset ovat huomanneet spotin tehokkaasti ja ovat myös heränneet viestiin, että ajan oikeasti voisi käyttää fiksusti odottelun sijaan. Olemme saaneet tosi kivasti palautetta kampanjasta, kun normaalisti sitä ei niin kuule”, kertoo DNA:n brändi- ja markkinointijohtaja Anu Shibutani.

”Filmi pyöri kampanjan ensimmäisen viikon ja sen tarkoitus oli nimenomaan pysäyttää ja ohjata yleisö sivustolle dna.fi/elamasiminuutit -sivulle tekemään testi ja jättämään oman 10 tunnin haaveensa.”

Kampanjassa on käytetty runsaasti liikkuvan kuvan elementtejä. ”Käytimme televisiota, nettivideoita, elokuvamainontaa, printtiä, mobiilia sekä online-mainontaa sen eri muodoissa. Tv:n rooli tässäkin kampanjassa on merkittävä nopean herättelyn aikaansaamiseksi”, jatkaa Anu Shibutani.

”Kaiken kaikkiaan tämä ’Teiltä meni juuri aikaa hukkaan’ -spotti on ollut kustannustehokas tuotanto, mikä pysäytti ja toimi tehokkaasti. ’Käytä aikasi fiksummin. Hanki nopea DNA 4G.’ - viestin esiin tuomisessa olemme onnistuneet joka tavalla positiivisesti.”

Katso Kuukauden Parhaat Sekunnit MTV3-kanavalla pe 24.10. klo 22.40 ja Subilla la 28.6. klo 16.55. Seuraava Kuukauden Parhaat Sekunnit julkistetaan 21.8.2014.

SHORTLISTA

SYYSKUU

Fazerin Sininen - Chase the Taste

Mainostaja

Fazer

Perustelut

Tunnelma ja tekninen toteutus on loistava. Energinen filmi on brändinsä näköinen. Hieno äänimaailma.

Humans in Traffic

Mainostaja

If Vahinkovakuutus

Perustelut

Filmi vangitsee tarinallaan. Musiikki on tuttu ja kuvastaa hyvin brändiä. Sisältää elokuvallista tarinankerrontaa ja oivaltavia kohtauksia.

Käytämme Spotti.fi-sivustollamme evästeitä parantaaksemme palvelumme käyttökokemusta. Jatkamalla palvelun käyttöä hyväksyt evästeiden käytön. Tutustu päivitettyyn tietosuojakäytäntöömme