Kuukauden parhaat sekunnit kansi

Kuukauden Parhaat Sekunnit: Herra Tokmanni ja Sebastian Très-Aimé

Tokmannin Herra Tokmanni ja Sebastian Très-Aimé -mainosfilmi voitti loppuvuoden 2016 Kuukauden Parhaat Sekunnit -mainosfilmikilpailun.

Raadin perustelut: ”Tarjousmainonnan ei tarvitse näyttää halvalta. Kauppaketju Tokmanni on onnistuneesti investoinut brändin kirkastamiseen. Herra Tokmanni ja Sebastian Très-Aimé -mainosfilmillä dramatisoidaan syy uskoa hintojen alhaisuuteen. Sekä tunne että järki ovat yhdessä läsnä. Rehti Tokmanni-mies on lempeällä tavalla Suomen puolella.”

Herra Tokmanni ja Sebastian Très-Aimé -mainosfilmi oli Tokmannin uuden kampanjan lanseerausfilmi. Uuden markkinointiviestinnän konseptin tavoite oli lisätä Tokmannin vetovoimaa aiempaa laajemman asiakaskunnan keskuudessa ja kertoa, miksi Tokmannilta voi ostaa laatutuotteita edullisemmin kuin muualta.

Herra Tokmanni ja Sebastian Très-Aimé -mainosfilmillä kerromme, mitä sloganimme ”Fiksun ostamisen puolesta” tarkoittaa”, kertoo Tokmannin markkinointijohtaja Tomi Hakanpää.

Tokmanni on saanut mainonnalleen positiivisen vastaanoton niin Tokmannin omalta henkilökunnalta kuin asiakkailtakin. "Tekemämme kampanjamittauksen perusteella mainontamme huomattiin ja se yhdistettiin Tokmanniin. Mainonta viesti haluttuja asioita ja muutti siten brändimielikuvaamme toivottuun suuntaan. Mainonta aktivoi asiakkaat myös Tokmannille ostoksille", kertoo Hakanpää

TV toimi Tokmannin kampanjan päämediana. 

"TV:llä on merkittävä rooli markkinointimme kanavamixissä. Sen avulla tavoitamme hyvin niin ydin- kuin tavoiteasiakkaitammekin", jatkaa Hakanpää.

Kilpailun raati:

  • Mailand Communications Oy, Maarit Myrberg
  • Mainostoimisto Ida Fram Oy, Panu Laaksonen 
  • OMD Finland Oy, Iiris Antinoja 
  • Mainostoimisto Ilme Oy, Antti Hovi 
  • Folk Finland Oy, Paula Orre  

Shortlista:

  • Mainostaja: Karl Fazer – Precious Blue
  • Mainostaja: Lidl – Mummo
  • Mainostaja: Ruokakesko Oy, Citymarket – Taikajim

Tekijät: 

  • Mainostaja TOKMANNI 
  • Markkinointijohtaja TOMI HAKANPÄÄ
  • Kampanjapäällikkö MINNA MANNER


  • Mainostoimisto  BOB THE ROBOT
  • Strategiajohtaja KAROLUS VIITALA
  • Asiakkuusjohtaja MAIJA SILAMO
  • Luova johtaja & copywriter  TONI TIUSANEN
  • AD LASSE KANGASMAA 
  • Tuottaja PETRA YLI-HEMMINKI
  • Graafinen suunnittelija AINO SOUKKO 
  • Graafinen suunnittelija SAKARI NORDMAN 


  • Tuotantoyhtiö OTTO TUOTANTO
  • Ohjaaja ANSSI MÄÄTTÄ 
  • Tuottaja KATARIINA LEHTONEN
  • Kuvaaja KJELL LAGERROOS
  • Puvustaja (Mr Tokmanni) ANNA VILPPUNEN
  • Humina, äänisuunnittelu  TIMO ANTTILA  
  • Värimääritys / Post Control MARKO TERÄVÄ

 

  • Tuotantoyhtiö BOB THE ROBOT PICTURES
  • Leikkaaja JULIUS GREIS 
  • Tuottaja LAURI AALTO 


  • Mediatoimisto DAGMAR                                  
  • Planning Manager ARJA SUOMINEN 

 

Käytämme Spotti.fi-sivustollamme evästeitä parantaaksemme palvelumme käyttökokemusta. Jatkamalla palvelun käyttöä hyväksyt evästeiden käytön. Tutustu päivitettyyn tietosuojakäytäntöömme