Kuukauden parhaat sekunnit kansi

Kuukka, Hursti ja erikoismies herättivät

ETUSIVU

TAMMI-HELMIKUU 2012

Katsomo-video ei ole saatavilla

MAINOKSEN MUSIIKKI

RADIO NOVA

"Hauska, viihteellinen ja hyvin näytelty filmisarja, jonka parhaaksi nousi tämä. Mainosten tekotavassa oli jotakin ihan uutta ja riemastuttavaa. Slogan 'Aamulla ei voi olla muuta kuin aito' on mainio oivallus. Dome panee itsensä peliin loistavalla tavalla."

Mainostaja

RADIO NOVA

Markkinointijohtaja

JOUNI MANNERHOVI

Sisältöjohtaja

NINJA HUHTAMÄKI

Projektipäällikkö

RIA TULIVUORI

Mainostoimisto

TBWA\HELSINKI

Luova johtaja

TOMMY MÄKINEN

Copywriter

TOMMY MÄKINEN

ERKKO MANNILA

AXA FAHLER

Art Director

HERMANNI KANERVA

Asiakkuusjohtaja

REINO TIKKANEN

Planner

THEODOR ARHIO

Agency Producer

ANU YLIMAA

Tuotantoyhtiö

NITRO FILM

Ohjaaja

DOME KARUKOSKI

Kuvaaja

DANIEL LINDHOLM

JÄPPI SAVOLAINEN

Tuottaja

MARIKA TULIVUORI

Leikkaus

JANNE SINKKO

Äänisuunnittelu

TOMPPA NIKULAINEN

Efektit

SAMULI HOMANEN

Raati

ILKKA KÄRKKÄINEN

Dynamo

TOMI HAKANPÄÄ

DDB Helsinki

LEENA LAAMANEN

LahtinenMantere Saatchi&Saatchi

ERNO REINIKAINEN

Adsek

TAUSTAT

TAMMI-HELMIKUU 2012

Katsomo-video ei ole saatavilla

MAINOKSEN MUSIIKKI

RADIO NOVA

"Kaupallisilla radioilla alkoi vuodenvaihteessa kahdeksan vuoden toimilupakausi, mikä on aktivoinut radiot persoonahankintoihin ja markkinointiviestintään. Radio Novan tapa erottua kilpailijoistaan ja säilyttää markkina-asemansa on laadukas puhesisältö ja toimittajaosaaminen. Kampanjan tavoite oli viestiä em. asioista ja lanseerata aamuohjelman Minna Kuukan uusi toimittajapari Ari Hursti sekä aamuohjelman erikoismies Laitinen”, markkinointijohtaja Jouni Mannerhovi kertoo.

”Testaamme useimmat kampanjamme. Tämän "Kuukka, Hursti ja erikoismies Laitinen" -kampanjan saama poikkeuksellisen suuri palautevyöry vahvistaa uskoa kampanjan vaikuttavuudesta. Spontaani palaute on ollut jopa ylistävää. Sitä on tullut sekä kuuntelijoilta että mainonnan ammattilaisilta. Neljästä monitasoisesta filmistä on jokainen löytänyt jotakin. Kampanja on selvästi herättänyt tunteita”, Mannerhovi sanoo.

Katso Kuukauden Parhaat Sekunnit: MTV3 pe 23.3. klo 22:45 ja Sub la 24.3. klo 16:10. Seuraava Kuukauden Parhaat Sekunnit julkistetaan 20.4.2012.

SHORTLISTA

TAMMI-HELMIKUU

0100100 Discossa

Mainostaja

Eniro

Tuotantoyhtiö

Woodpecker Film

Perustelut

Tuote-etu demottu onnistuneesti. Hyvin kiinni palvelussa. Hauska idea.

On se niin helppoa / C-kasetti

Mainostaja

DNA Oy

Mainostoimisto

SEK&GREY

Tuotantoyhtiö

Grillifilms

Perustelut

Demonstroidaan hauskasti helppoutta,ja sitä miten yhteydet toimivat. Hienosti lähihistoriaan tukeutuva, omaperäinen tyylilaji. Hyvä roolitus ja huolella mietityt värimäärittelyt.

Fonecta 02 -palvelu

Mainostaja

Fonecta Oy

Mainostoimisto

SEK&GREY

Tuotantoyhtiö

Otto Tuotanto

Perustelut

Klassinen, hienosti käsikirjoitettu ja kuvattu mainosfilmi. Tuotelupaus esitellään monipuolisesti. Erittäin hyvin tehty, useaa katsomista kestävä filmi.

Kelda Gatustand

Mainostaja

Arla Ingman

Tuotantoyhtiö

Camp David Film Ab

Perustelut

Fiksua huumoria, hauskat ja tunnistettavat tyypit. Dokumentarinen, erottuva tyyli.

Kotipizza/Lasagne

Mainostaja

Kotipizza Markkinointi

Mainostoimisto

King

Tuotantoyhtiö

Mjölk

Perustelut

Naiivilla tavalla hauska. Sopii brandille ja jää mieleen. Puree kohderyhmäänsä.

OP Vakuutus/Keskittäminen

Mainostaja

OP-Pohjola

Mainostoimisto

Bob Helsinki

Tuotantoyhtiö

!NOOB

Perustelut

Ihanan rehellinen ja aito mainoselokuva, joka tarjoaa oivalluksen ja johon pystyy samaistumaan. Piristävä poikkeus vaikeassa tuotekategoriassa. Koskettava, sympaattinen ja ihmisläheinen.

Käytämme Spotti.fi-sivustollamme evästeitä parantaaksemme palvelumme käyttökokemusta. Jatkamalla palvelun käyttöä hyväksyt evästeiden käytön. Tutustu päivitettyyn tietosuojakäytäntöömme